مدیر آموزش و پرورش دماوند خبر داد:

اجرای برنامه‌هایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بین دانش‌آموزان شهرستان دماوند

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دماوند از اجرای برنامه‌هایی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌هایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بین دانش‌آموزان  شهرستان دماوند

به گزارش پانا، نخستین جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش دماوند با حضور محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند، فاطمه صدیفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند، رقیه عرب معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و کارشناسان آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران در مدیریت آموزش و پرورش دماوند برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند در این خصوص اظهار کرد: در این نشست اعضا در رابطه با برنامه‌های سال تحصیلی پیش‌رو به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین‌دانش آموزان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فروتن با بیان اینکه پیگیری مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت، افزود: یکی از موضوع‌های مطرح شده در نخستین نشست ستاد شاهد، بحث تأسیس مدرسه شاهد در منطقه دماوند بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: یکی از مواردی که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان در مدارس کمک قابل توجهی می‌کند، موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهداست که در نشست امروز در خصوص برگزاری یادواره‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز تصمیم‌هایی اتخاذ شد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند تصریح کرد: به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر بین آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌های پیش‌بینی شده، مقرر شد که جلسات ستاد شاهد به صورت منظم پیگیری و برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار