کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ناحیه یک بهارستان:

رعایت قوانین توسط مدیران مدارس برای رشد منطقه، امری ضروری است

بهارستان یک(پانا)- کارشناس ارزیابی و بررسی شکایات آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست فصلی با مدیران مدارس، رعایت قوانین و مقررات توسط مدیران را برای رشد منطقه، ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رعایت قوانین توسط مدیران مدارس برای رشد منطقه، امری ضروری است

نشست فصلی با مدیران مدارس منطقه، با حضور آیت اصلانی و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید مطهری منطقه برگزار شد.

مهدی جباری کارشناس ارزیابی و بررسی شکایات آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) در نشست فصلی با مدیران مدارس منطقه، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه بهارستان یک، جزء مناطق محروم شهرستان‌های استان‌ تهران محسوب می‌شود، مدیران مدارس باید برای گردش امور مدرسه، تلاش کنند؛ اما این تلاش نباید با گرفتن مبالغ اضافه از اولیا دانش‌آموزان به عنوان هزینه کمک به مدارس، میسر شود.

وی افزود: رعایت قوانین و مقررات بخشنامه‌ها توسط مدیران مدارس به رشد آموزش و پرورش منطقه، کمک خواهد کرد؛ همچنین مدیران بایستی مدارس را کاملا تحت نظر داشته باشند و تمامی موارد را بررسی کنند تا هیچ تخلفی توسط دانش‌آموز در مدرسه، صورت نگیرد.

همچنین جباری عنوان کرد: مدیران مدارس باید بحث انتخاب رشته دانش‌آموزان و ثبت نام جدید آنان را جدی بگیرند و بر آن تمرکز کرده و گزارشات امور مدارس را به صورت منظم، ارسال کنند.

وی ادامه داد: یکی از بحران‌های این منطقه، کمبود مدارس برای ثبت نام دانش‌آموزان است که با یاری مسئولین، باید به سرعت رفع شود؛ همچنین در رابطه با ثبت‌نام جدید دانش‌آموزان، بهتر است مدیران مدارس اولیای دانش‌آموزان را نسبت به قوانین جدید، آگاه کنند.

جباری در پایان این نشست، با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم، خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم، سرنوشت ساز خواهد بود؛ بنابراین از مدیران مدارس تقاضا می‌شود این موضوع را بررسی کرده و موانع و مشکلات را رفع کنند تا امتحانات نهایی به خوبی برگزار شود که در پی آن نتایج خوبی را، به دنبال داشته باشد.

خبرنگار دانش آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار