مدرس استانی خود توسعه‌ای حرفه‌ای:

توسعه فردی و حفظ انگیزه عاملی برای موفقیت در فعالیت‌های زندگی است

بهارستان یک (پانا)- مدرس استانی خود توسعه‌ای حرفه‌ای، در نشست صمیمانه با معاونان آموزشی ابتدایی ناحیه یک بهارستان، خود توسعه‌ای و حفظ انگیزه در محیط کار را بهترین روش و عاملی برای موفقیت افراد در فعالیت‌های زندگی دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فردی و حفظ انگیزه عاملی برای موفقیت در فعالیت‌های زندگی است

ابراهیم مزاری مدرس استانی خود توسعه‌ای حرفه‌ای در همایش پرچمداران آموزش که با حضور معاونان و دبیران آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: این کارگاه، کارگاه ظرفیت‌های مدیریتی بالقوه است و بیش از صدبار در مناطق بیست و یک گانه تهران برگزار شده و اثرات مطلوبی به جا گذاشته است که امیدوار هستیم در این منطقه نیز نتیجه خوبی داشته باشد؛ همه شما در کارگاه‌ها و همایش‌های مختلفی شرکت کرده‌اید که درون هر مدرسه نقش خوبی ایفا کنید؛ اما این کار‌گاه یه تفاوت اساسی با بقیه کارگاه‌ها و همایش‌ها دارد. در این نشست دغدغه ما این است که معاونین و مدرسان به دغدغه شغلی خود بیاندیشند و هر شخصی در محیط کار خود باید به گونه‌ای باشد که از کار کردن در آن محیط انگیزه و انرژی مثبتی بگیرد.

وی افزود: هر معلم، معاون و مسئولی، حق دارد تا در محیط کار خود احساس آرامش را تجربه کرده و از کاری که انجام می‌دهد، حس شادابی به دست آورد؛ فراموش نکنید همه انسان‌ها که اشرف مخلوقات خداوند هستند، حق دارند که از هرنظر، چه در محیط شغلی و زندگی از نظر آرامش اعصاب کامل در محیط آرامی قرار بگیرند.

همچنین مزاری بیان کرد: دغدغه ما این نیست که به شما آموزش دهیم که چگونه با دانش‌آموزان برخورد کنید؛ بلکه می‌دانیم همه شما در این مباحث استاد هستید. دغدغه اصلی ما در این حرفه این است که شما در محیط کار انگیزه کافی برای ادامه مسیر داشته باشید و سوالاتی را طراحی کرده که مختص هر فرد است و باید هر شخصی با دقت به این سوالات پاسخ دهد و در پایان به یک نتیجه مطلوب برسد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت وجود آرامش در محیط کار و زندگی، گفت: یک فلسفه مهم وجود دارد که می‌گویند هر فرد باید برای خود، به کاری بپردازد و برای آرامش خود تلاش کند؛ از این‌رو تمام این مسائل به محیطی که در آن هستیم، بستگی دارد؛ بهتر است در تلاش باشیم تا در محیط کار فردی با آرامش و با انگیزه باشیم که انرژی مثبتی به شاگردان و اطرافیان هدیه کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: یگانه عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار