کارشناس واحد نهضت سواد‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان عنوان کرد

سواد‌آموزی والدین، نکته‌ای کلیدی برای پیشرفت دانش‌آموزان در تحصیل

بهارستان یک (پانا) - کارشناس واحد نهضت سواد‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، سواد‌آموزی والدین را نکته‌ای کلیدی برای پیشرفت دانش‌آموزان در تحصیل دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سواد‌آموزی والدین، نکته‌ای کلیدی برای پیشرفت دانش‌آموزان در تحصیل

بهمن نصیری، کارشناس دوره‌های سواد‌آموزی معاونت اداره کل شهرستا‌ن‌های استان‌تهران، در حاشیه برگزاری اردوی نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوی تفریحی در اردوگاه شهید منتظری واقع در شهریار، ایجاد ارزش‌گذاری به آموزش‌دهندگان است که زحمات بسیاری می‌کشند و ما این اردو را به پاس قدردانی از زحمات این بزرگواران برگزار کردیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان توضیح داد: اجرای برنامه‌هایی از این قبیل، نیازمند حمایت مسئولین است و بنده به شخصه خواستار اجرای این چنین برنامه‌ها هستم و امیدوارم با حمایت مسئولین، در آینده نیز شاهد این اردو‌های تفریحی نیز باشیم.

وی افزود: آموزش‌دهندگان همانند معلمان زحمت‌کش مدارس هستند و سوادآموزان همانند دانش‌آموزان و درصدد تلاش برای پیشرفت در جامعه هستند و این علاقه به یادگیری به دلیل آگاه‌ شدن مردم نسبت به جامعه است.

وی در ادامه گفت: تلاش و حمایت مسئولین نقش بسزایی در روحیه‌ آموزش‌دهندگان دارند؛ این افراد همانند معلمان نیاز به حمایت و توجه برای ادامه کار خود دارند و ما به عنوان یک مسئول وظیفه داریم امکانات لازم را برای آنان فراهم کنیم.

حسین اصلانی، کارشناس واحد نهضت سواد‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه این گفت‌وگو، اظهار کرد: این مراسم به سبب پاس داشتن روز معلم برای آموزش‌دهندگان برگزار شد؛ کار آموزش‌دهندگان نهضت سواد‌آموزی دوچندان بیشتر از معلمان است؛ زیرا باید افراد بی سواد را شناسایی کرده و آنها را جذب کنند، بنابراین کار سختی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: آموزش به افراد بی‌سواد در سنین بالا کار سختی است؛ زیرا آنها مشکلات زیادی از جمله، زندگی شخصی، معیشت و فرزندان را دارند؛ بنابراین قدردان زحمات آموزش‌دهندگان بزرگوار هستیم.

اصلانی ادامه داد: یادگیری و سواد‌آموزی اولیا سبب می‌شود که دانش‌آموزان بتوانند با کمک اولیا در مباحث درسی رفع اشکال کنند و این یک نکته کلیدی و مهم است و یکی از اهداف‌ اصلی ما به شمار می‌رود.

خبرنگار دانش‌آموز: اسرا یمینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار