کارشناس مسئول فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی

مسابقات استانی هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خراسان رضوی

مشهد(پانا)کارشناس مسئول اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:جشنواره فرهنگی و هنری مرحله استانی هنری های آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در بخش دختران امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات استانی هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خراسان رضوی

معصومه ماوردی کارشناس مسئول فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:مسابقات در مراحل مدرسه و آموزشگاهی برگزار شد و امروز ما شاهد حضور ۴۰مرکز آموزشی و بیش از ۶۰۰دانش آموز از مدارس با نیازهای ویژه مشهد و شهرستان ها و مناطق به صورت حضوری تفکیک ۲گروه دختر و پسر برگزارشد البته داوری شهرستان ها بصورت مجازی داوری خواهند شد.

وی ادامه داد:از داوران مجرب و متخصص در این رشته های سرود و نمایش دعوت کردیم.رشته های این مسابقات شامل تک خوانی(ویژه پسران)، تک نوازی،سرود،نمایش صحنه ای ،نمایش عروسکی،استندآپ و مجری گری که البته در گروه‌های مختلف و متناسب با اینکه از گروه‌های آسیب دیده بینایی،شنوایی،جسمی و حرکتی و کم توان ذهنی و چند معلولیتی و طیق اوتیسم هستند مجاز به انتخاب رشته های خاص خودشان هستند.

وی هدف از برگزاری مراسم را به خبرنگار پانا اینگونه پاسخ داد: توجه به رویکرد ها و تحقق بخشی اهداف و سند تحول بنیادین هدف اصلی ما در این جشنواره بود که ساحت های زیبایی و شناختی و هنری می باشد که در این سند کاملا اشاره شده است.

معصومه ماوردی گفت:تقویت مهارت های گروهی،مدرسه محوری،حس هنری اعتماد به نفس، کار تیمی و مهارت های دیداری،شنوایی و فن بیان دانش آموزان عزیزمان از جمله هدفهای بعدی بود که مد نظرمان قرار دادیم.

وی در پایان گفت:امیدواریم که به این اهداف دست پیدا کنیم کما اینکه خیلی از این دانش آموزان در مسابقات مختلف حضور فعالی دارند و در حوزه آموزشی جزو بهترین دانش آموزان ممتاز هستند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار