رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به زیارت حضرت معصومه (س)

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت همزمان با ایام فاطیمه ۴۴ دانش‌آموز با نیاز ویژه زیارت اولی استان به حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه (س) اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۳۲۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به زیارت حضرت معصومه (س)

جواد روحانی گفت: آشنایی با فرهنگ و آداب زیارت، انس با نماز و قرآن، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، حجاب و عفاف برخی از اهداف این سفر معنوی است.

وی افزود: به منظور اعتلای شخصیت دینی، مذهبی و اجتماعی دانش آموزان و زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی آنها در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی برای کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی بر اساس سیره و سنت ائمه اطهار علیهم السلام ،سازمان دانش آموزی کشور اردوی زیارتی را با محوریت اعزام دانش آموزان زیارت اولی به شهر مقدس قم برگزار و دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خراسان رضوی با همیاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان به این سفر زیارتی مشرف شدند.

گفتنی است طبق سهمیه تخصیص داده شده برای مدارس استثنایی، تعداد 44 دانش آموز به همراه 4 مربی و یک سرپرست به این اردو اعزام شدند و قرار است ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (س) به مسجد مقدس جمکران و برخی از بقاع متبرکه امامزادگان (ع) نیز مشرف شوند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار