رقابت 85 هزار دانش‌آموز استان قم در مرحله مقدماتی جشنواره امید فردا

قم (پانا)- رییس اداره فرهنگی هنری، اردوگاه‌ها و فضاهای پرورشی استان قم از رقابت 85 هزار دانش‌آموز در مرحله مدرسه‌ای جشنواره امید فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 85 هزار دانش‌آموز استان قم در مرحله مقدماتی جشنواره امید فردا

سید رسول حسینی، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوگاه ها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان قم در حاشیه داوری آثار چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا اظهار کرد: این جشنواره در شش بخش ادبی، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، سرود و هنرهای آوایی، نقدها و رشته های همگانی و بیش از ۸۰ رشته و زیرشاخه برگزار می شود.

وی با اشاره به رقابت 85 هزار دانش آموز در مرحله مدرسه ای جشنواره امید فردا، عنوان کرد: در بخش گروهی سرود و هنرهای آوایی بیش از 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی اولیه تعداد 50 گروه در دو بخش پسران و دختران به مرحله حضوری استانی راه یافتند.

حسینی ادامه داد: در بخش هنرهای نمایشی نیز 82 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد که پس از اعلام اولیه تعداد 10 گروه تئاتر دانش آموزی به مرحله اجرای حضوری استانی راه یافتند.

وی یادآور شد: تعداد 12 گروه سرود دانش آموزی نیز از ۲۰ اردیبهشت رقابت خود را آغاز کرده اند و انشاالله نمایندگان خوبی در مرحله کشوری خواهیم داشت.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوگاه ها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: دانش آموزان استان استقبال خوبی از بخش های مختلف این جشنواره داشتند و امیدواریم در سال جاری شاهد درخشش دانش آموزان در مراحل بالاتر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار