برگزاری آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» در قم

قم (پانا) - آئین اختتامیه چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» در اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرای کهک قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» در قم

آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 تیرماه در دو گروه دختران و پسران در اردوگاه دانش آموزی ملاصدرای کهک قم برگزار شد.

در آئین فوق، حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تبریک ایام نکاتی پیرامون مناسبت غدیر ارائه داد و سپس به اهمیت برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری امید فردا اشاره کرد.

همچنین علیرضا رحیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، با توجه به تربیت شش ساحتی سند تحول بنیادین عنوان کرد: در موضوعات مختلف دانش‌آموزان باید فعال باشند، دانش‌آموزی که در درس موفق است در مسائل فرهنگی و هنری، پرورشی نیز باید فعال بوده و نباید تک ساحتی باشد.

در پایان، با حضور مسئولان بخش های زیرمجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی، مربیان تشکیلات سازمان دانش آموزی و مسئولان و کارشناسان ادارات نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان، از دانش‌آموزان برگزیده چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در ۷۰ رشته فردی و گروهی، تجلیل شد.

اجرای سرود برگزیده جشنواره از برنامه های آیین فوق بود؛ امور بانوان اداره کل نیز با توجه به هفته حجاب و عفاف به برپایی غرفه و مسابقه همراه با اهداء جوایز اقدام کردند.

خبرنگار: فاطمه خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار