مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

اجرای خوب امتحانات، آبروی آموزش و پرورش به شمار می‌رود

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور تاکید کرد اجرای خوب امتحانات، آبروی آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای خوب امتحانات، آبروی آموزش و پرورش به شمار می‌رود

جلسه توجیهی مدیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه نیشابور با موضوع امتحانات خردادماه ۱۴۰۲ در محل سالن تربیت برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از برنامه های شایسته و در خور اجرا گفت: امسال هفته معلم متفاوتی را پشت سر گذاشتیم و اگر همدلی و همراهی شما مدیران پرتلاش نباشد یقینا به این توفیقات دست پیدا نمی کردیم.

سید مهدی قاضی افزود: هرچقدر ما تجربه مدیریت داشته باشیم باز هم حضور در این جلسات می تواند موثر باشد.

وی افزود: امتحانات در سال جاری، دارای حساسیت بسیار بوده و با توجه به تاثیرگذاری نتایج امتحانات نهایی در کنکور، این حساسیت دوچندان شده است.

وی ادامه داد: سال تحصیلی با تمام فراز و نشیب هایش به نقطه آخر نزدیک شده و انتظار داریم که با برگزاری جلسات هم اندیشی و پای کار آوردن تمام عوامل، شرایط مطلوب برای برگزاری امتحانات را فراهم کنید.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به اهمیت تجربه گردانی مدیران با یکدیگر، اضافه کرد: فعالیت ها و کارهای خوب خود را در گروه مدیران به اشتراک بگذارید و از تجربیات یکدیگر استفاده کنید.
در ثبت نام دانش آموزان به گونه ای رفتار کنید که حقی از دانش آموزی ضایع نشود.

قاضی به اهمیت هدایت تحصیلی در پایه نهم پرداخت و گفت: اجرای خوب امتحانات، آبروی آموزش و پرورش به شمار می رود، با یکدلی و انسجام و فراهم کردن امکانات مورد نیاز و فضای مطلوب، این موضوع مهم را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: از زحمات، همراهی، دغدغه مندی، دلسوزی ها، ایده های ناب و همکاری های مدیران مدارس که پای کار بوده اند، صمیمانه قدردانی می کنم و تقاضا دارم که در اجرای امتحانات نیز، این همراهی ادامه داشته باشد و ما هم بیش از پیش حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

تشریح شیوه نامه امتحانات توسط ضمیری، کارشناس مسئول سنجش و موارد حراستی توسط حصاری، کارشناس مسئول حراست آموزش و پرورش نیشابور از برنامه های دیگر اجرا شده در این مراسم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار