مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

تعداد زیادی کلاس غیراستاندارد باید بازسازی شوند

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از کمبود ۱۰۰ آموزشگاه جدید در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد تعداد زیادی کلاس غیراستاندارد باید بازسازی شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تعداد زیادی کلاس غیراستاندارد باید بازسازی شوند

سید مهدی قاضی با اظهار خوشحالی از شرکت در جمع همشهریان مقیم تهران، گفت: سلام گرم فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای عزیز را از دیار شهر قلمدان های مرصع تقدیم شما می‌کنم، شما دوستان نسبت به آموزش و پرورش لطف زیاد و دغذغه فراوان داشته اید و جنس آموزش و پرورش را خوب می شناسید و دوستی و محبت شما نسبت به معصوم ترین و پاک ترین مخلوقات خداوند ستودنی است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان نیشابور با ۵۵۷ مدرسه، بیش از ۸۲ هزار دانش آموز و ۴۳۰۰ فرهنگی با وجود دانش آموزان توانمند و موفق در زمینه های مختلف، کسب رتبه های تک رقمی کنکور، موفقیت در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، المپیادها و پژوهش های مختلف، بر دفتر افتخارات این شهر فرهنگی افزوده است و جایگاه خاص و ویژه ای در سطح استان و کشور به دست آورده است.

قاضی اضافه کرد: فراهم کردن زمینه رشد و بالندگی و شکوفایی استعدادهای بی نظیر دانش آموزان و فرزندان نیشابور، می تواند مهمترین خیرات و باقی الصالحات امروز ما باشد.

وی با اشاره به کمبود شدید نیرو و فضای آموزشی در این شهرستان گفت: هم اکنون تعداد زیادی کلاس غیراستاندارد داریم که باید بازسازی شوند، ۳۰ فضای آموزشی و ۵۰ مدرسه دو شیفت فعال است که علاوه بر آن می توان به کمبودهای فضای ورزشی، آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه، کارگاه هنرستان ها، آسفالت مدارس، دیوارکشی مدارس، ساخت سرویس‌های بهداشتی، تفکیک سرویس‌های بهداشتی و امکانات سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد.

وی استفاده از شبکه های اجتماعی جهت ترویج فرهنگ خیر را بسیار موثر دانست و تاکید کرد: هنرستان ها نیازمند توسعه و تجهیز هستند و انگیزه بخشی در دانش آموزان با الگوگیری از استان‌های موفق در دستور کار قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: کمک در تجهیز مدارس و تهیه بیش از سه هزار میز و نیمکت، ۵۰۰ صندلی معلم و دو هزار صندلی دانش آموز، حضور دوستان در مدارس محله کنونی و یا مدارسی که در آن درس خوانده اند، کمک در تجهیز مدارس به ویژه مدارس روستایی از جمله تهیه کامپیوتر، چاپگر، دستگاه پرینتر، کولر و ...که با کمبود امکانات مشغول به تحصیل بوده و از عدالت آموزشی محروم هستند، از جمله اهداف شرکت در این جلسه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار