تجلیل از فرهنگیان با شرایط ویژه در نیشابور برگزار شد

نیشابور ( پانا) - با همت اداره بهزیستی نیشابور و همراهی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، ۲۹ معلم باشرایط خاص، مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فرهنگیان با شرایط ویژه در نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع فرهنگیان و معلمان با شرایط خاص، حضور در این جلسه را یک توفیق خدایی معرفی کرد و گفت: ما در مقابل خود و دانش آموزان تکلیف داریم.

وی بیان کرد: ما هویت خود را از دانش آموزان به دست می آوریم و تمام‌ مطالبات شما که دارای شرایط خاص هستید در چارچوب قانون باید پیگیری شود.

سید مهدی قاضی افزود: اینکه تعداد ۲۹ نفر از نیروهای فرهنگی با جامعه معلولان همکاری می کنند و جزء این خانواده هستند، می تواند آینده شغلی برای دانش آموزان کم توان جسمی و ذهنی را فراهم کند و در هدایت تحصیلی پایه نهم و انتخاب رشته کنکور تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: شما باید با برنامه ریزی درست، بخشی از نیازهای خود را با فعالیت گروهی برطرف کنید و برخی از امور را نیز با مطالبه گری به دست آورید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یک فرد تحت پوشش، نیازمندی ها و هزینه های بیشتری دارد‌ و وقتی نیازمندی های شما در سطح کلان جامعه دیده شود، می تواند به توفیقات و رشد بیشتر شما کمک کند.

قاضی گفت: با تمام محدودیت های موجود در بحث فضاهای آموزشی مدارس استثنایی، سعی می کنیم نیازهای مربوط به این بخش را در اولویت قرار دهیم.

در این جلسه رییس اداره بهزیستی نیشابور نیز قوانین و مسائل مربوط به این حوزه را تشریح کرد و فرهنگیان این مجموعه تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار