کلاس‌های مدارس امامیان نیشابور به نام شهدای انتظامی مزین شد

نیشابور (پانا) - آیین رونمایی از شهدای انتظامی و بسیج، تقدیر از خانواده معزز شهداء و نامگذاری کلاس ها به نام شهداء در محل دبیرستان شهید سید حسین امامیان با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های مدارس امامیان نیشابور به نام شهدای انتظامی مزین شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه ۲۴۰۰ شهید نیشابور و استاد شهید، مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: شهداء زنده اند و ما می توانیم با توسل به آنها، الگو گرفته و با نگاه به زندگی شهداء، خود را شبیه شهداء کنیم.

سید مهدی قاضی با تقدیر از اولیای دانش آموزان به جهت همکاری در راه اندازی بازارچه کارآفرینی و اجرای مراسم، افزود: اگر دقت کنیم، شهدای ما، خوش رو و خوش اخلاق بوده و این مهربانی در گام اول نسبت به خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: مسیر زندگی را مانند شهداء انتخاب کنیم تا خروجی و اثرات مطلوب آن را در زندگی ببینیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز در این آموزشگاه، صندوق کارآفرینی امید با جذب یک میلیارد ریال اعتبار از طریق خیرین، راه اندازی می شود که ماهانه ۱۰ میلیون تومان به ۱۰ دانش آموز و خانواده کارآفرین، وام بلاعوض ارائه می شود.

اجرای سرود گروهی توسط دانش آموزان، اجرای سرود محمد توسط دانش آموز پوریا بلوکی، قرائت دکلمه شهید، افتتاح کلاس های نامگذاری شده به نام شهید و افتتاح صندوق و نمایشگاه کارآفرینی از برنامه های اجرا شده در این مراسم به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار