نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی:

فرهنگ قربانی بحث مولدسازی نشود

قزوین(پانا) - نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دویست و سومین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی حضور پیدا کرد و گفت فرهنگ نباید قربانی بحث مولدسازی شود و هدف نهایی مولدسازی باید کمک به تربیت نسل جدید باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ قربانی بحث مولدسازی نشود

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم شهرستان های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دویست و سومین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی حضور پیدا کرد.

وی با اشاره به ورود برخی از مراکزی که از بهزیستی مجوز دریافت کرده‌اند به بحث هدایت تحصیلی و همچنین کلاس های آموزشی پرداخت و گفت: ورود اینگونه مراکز به مباحث هدایت تحصیلی و آموزش که‌ حوزه تخصصی شان نیست ممنوع است.

وی در ادامه با پذیرش کمبود حمایت‌های لازم از مدارس و مراکز غیردولتی گفت: بنده در بحث واگذاری زمین و وام به این مراکز حامی آنها هستم.

محمدبیگی افزود: از حیث فعالیت‌ها باید نظارت بیشتری بر این مراکز صورت پذیردو در مقابل حمایت های لازم نیز انجام بگیرد.

وی با اشاره به‌ برخی مشکلات مولدسازی و ناثیر عوارض ناشی از آن بر مقوله فرهنگ گفت: فرهنگ نباید قربانی بحث مولدسازی شود و هدف نهایی مولدسازی باید کمک به تربیت نسل جدید باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم سپردن آموزش وپرورش به بخش خصوصی گفت: تعلیم و تربیت کشور یک شأن دولتی و حاکمیتی است و نمی‌توان آن را کاملا به بخش خصوصی سپرد؛ ولی استفاده از کمک و ظرفیت بخش خصوصی مشکلی ندارد و خوب است؛ نباید در این بحث سوء تفاهم پیش بیاید که مقام معظم رهبری مخالف مدارس غیردولتی است.

وی تصریح کرد: مشکل کشور ما این است که به جای اینکه در تنظیم گری و مقررات دخالت کنیم، در خود ماجرا اپراتور می‌شویم سفارش دهنده می‌شویم.

این مقام مسئول تاکید کرد: مراکز غیردولتی از حیث عمل به قوانین مانند مراکز دولتی هستند فقط نحوه اداره آنها در دست بخش خصوصی است.

وی در پایان بر توجه و حمایت ویژه از مراکز غیردولتی مناطق کوچک تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار