جشن باشکوه ۱۲۰۰ فرشته روزه اولی در قزوین

قزوین(پانا)-جشن فرشته‌های روزه اولی با حضور ۱۲۰۰ دانش‌آموز در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین، با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن باشکوه ۱۲۰۰ فرشته روزه اولی در قزوین

جشن فرشته ها، با حضور ۱۲۰۰ دانش آموز دختر روزه اولی در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین، با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی استان،طیب ملکی پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک وحسین رضا قربانی، مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو برگزار شد.

دختران روزه‌اولی قزوینی در شامگاه بیست‌ و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان آمده بودند تا دعوت عشق الهی را لبیک گویند، رهایی از زمین و آسمانی‌شدن را در این ماه بیاموزند و گمشده‌شان که همانا معبود است را در وجودشان بیابند.

این مراسم در راستای ترویج احکام دینی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با مناسک دینی و با مشارکت آموزش و پرورش استان، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، استانداری، شهرداری قزوین، سازمان تبلیغات اسلامی استان و صداوسیمای مرکز قزوین، برگزار شده است.

گفتنی است؛ اجرای سرود روزه اولی ها، سلام فرمانده، دعا و نیایش و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی، اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، به همراه ضیافت افطاری از دیگر برنامه‌های جشن باشکوه روزه‌اولی‌های قزوین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار