بازدید مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از روند برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت

قزوین(پانا)-نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ظهر روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه از روند برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از روند برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، ظهر روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه مدیرکل آموزش و پرورش به همراه معاون پرورشی و فرهنگی، معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل از روند برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید سیاهکالی مرادی در جمع دانش آموزان قرآنی حضور پیدا کرد و ضمن تبریک ارتقای آنان به مرحله استانی گفت: افتخار می کنم در جمع شما دانش آموزان محجبه و عفیف هستم، شما عزیزانی هستید که در بحث پرورش نگاه تک بعدی ندارید و به تربیت خود در تمام جنبه‌ها اقدام می‌کنید.

وی همچنین پیشنهادی به دانش آموزان قرآنی داشت: من به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم هر کدامتان در مدرسه به یارگیری بپردازید؛ هر کس پنج یا ده نفر یارگیری کند و به امور قرآنی هدایت کند کار بسیار بزرگی شکل خواهد گرفت.

در بخش دیگر این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش در محل برگزاری آزمونها حضور پیدا کرد و از زحمات عوامل اجرایی تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است حدود دو هزار دانش آموز به این مرحله از مسابقات قرآن و عترت و نماز راه یافته و به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار