معاون تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

تحقیقات را به سمت اصول راهبردی سوق می‌دهیم

نیشابور (پانا) - معاون علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت یکی از ارکان اصلی دانشگاه، تحقیقات و فناوری بوده و البته وظیفه اعضای هیئت علمی، پرورش دانش در گروه‌های هیئت علمی است که گامی مهم در تولید دانش به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تحقیقات را به سمت اصول راهبردی سوق می‌دهیم

مصطفی عربی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان، عنوان کرد: در گذشته تحقیقات به صورت مقالات بوده و اکنون با تغییراتی که در سیاست های جدید ایجاد شده است، تحقیقات را به سمت اصول راهبردی سوق داده ایم تاعلم را به مرحله عمل برسانیم و با حمایت وزرات علوم، تحقیقات و فناوری این پروژه ها به سوی تحقیقات راهبردی گام برداشته است.

این مقام مسئول در رابطه با مرکز رشد دانشگاه علوم‌پزشکی نیشابور، افزود: درحال حاضر ما با تأسیس مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از دانش های علمی که گروه های هیئت عملی پرورش می‌دهد، برخوردار هستیم و هسته های فناوری را در اختیار افراد علاقمند قرار می دهیم.

عربی خاطرنشان کرد: سلامت مردم برای ما از هر عملی مهمتر است و مرکز تحقیقات و فناوری علوم پزشکی نیشابور در راستای شاخص های سلامت مردم نیشابور گام های مهم و موثری برداشته شده است.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی و تلاش های انجام شده در راستای بهبود سلامت مردم، توانسته ایم از سال گذشته تا به امروز، تحقیقات را راهبردی تر کنیم که در همین جهت تحقیقاتی انجام شده است، برای مثال خطرهای ذرات گرد و غبار بر سلامت انسان و همچنین چاقی افراد سالمند در نیشابور مورد تحقیق قرار گرفته است که نتایج این تحقیقات از طریق شبکه های سلامت اطلاع رسانی شده است.

عربی در پایان تاکید کرد: از مردم و شهروندان عزیز نیشابور خواستاریم در صورت هرگونه احساس بیماری به پزشک مربوطه مراجعه کرده و از تجویز دارو برای خود و فرد بیمار خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار