معلمان نمونه نیشابور تجلیل شدند

نیشابور (پانا) - آئین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از ۳۹ معلم نمونه استانی و شهرستانی نیشابور در محل فرهنگسرای سیمرغ با حضور فرماندار نیشابور، معاون پشتیبانی مدیرکل، مشاور مدیر کل، روسای ادارات آموزش و پرورش قطب و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نمونه نیشابور تجلیل شدند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، هفته معلم سال جاری را نسبت به سال های قبل بسیار پرشور و متفاوت معرفی کرد و گفت: جایگاه والای معلم، می طلبد که مسئولان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

سید مهدی قاضی افزود: تمام این فعالیت ها و سپاس ها، قطره ای کوچک از دریای بیکران تلاش های معلم است.
امشب این برنامه جهت تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی نیشابور برگزار شده ولی ما معتقدیم که تمام معلمان ما در ساحت های مختلف نمونه و بارز هستند و توفیقات مختلف در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و کنکور، گواه این مساله است.

وی ادامه داد: از بین معلمان نیشابور، ۴۰۴ نفر فرم خودارزیابی را پر کردند که پس از بررسی توسط گروه کارشناسان ۱۶ نفری، در نهایت ۳۹ معلم نمونه استانی و شهرستانی انتخاب شدند.

این مقام مسئول با تقدیر از زحمات مدیران اسبق آموزش و پرورش نیشابور، اضافه کرد: آموزش و پرورش همواره پویا و بانشاط در حال اجرای برنامه های مختلف است و هیچگاه خاموش نیست.

قاضی به اتحاد، همدلی و همبستگی تیم آموزش و پرورش نیشابور اشاره کرد و افزود: امروز مسئولان شهرستان و استان به احترام‌ معلمان و دانش آموزان در این مراسم شرکت کردند و نشان دادند که در تمامی لحظات پای کار تعلیم و تربیت بوده و دغدغه آموزش و پرورش را دارند.
اجرای موسیقی زنده، اجرای گروه سرود تلفیقی، اجرای دکلمه معلم و اهدای لوح تقدیر به معلمان نمونه از مراسمات دیگر اجرا شده در این مراسم به شمار می‌ رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار