مدیر آموزش و پرورش ملارد:

ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به کارکنان، اقدامی اساسی در جهت بهبود فرآیند یک سازمان است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست هم‌اندیشی مسئولین پیشین ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش ملارد با مسئولین کنونی، این حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به کارکنان را اقدامی اساسی در جهت بهبود فرآیند سازمان دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۰۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به کارکنان، اقدامی اساسی در جهت بهبود فرآیند یک سازمان است

نشست هم‌اندیشی مسئولین ارزیابی عملکرد پیشین آموزش و پرورش شهرستان ملارد با مسئولین کنونی این حوزه با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات، تعامل نظرات و ارائه پیشنهادات نو برای حل چالش‌های موجود برگزار شد.

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در این نشست به اهمیت فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از اقدامات اساسی و حائز اهمیتی که در بهبود فرایند سازمان نقش بسزایی دارد، فرآیند ارزیابی عملکرد و پاسخگویی کارکنان است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته در این حوزه، افزود: بنا بر این گفته که گذشته چراغ راه آینده است، تجربیات ارزنده مسئولین ارزیابی عملکرد می‌تواند چراغ راه ما باشد.

در این نشست از مسئولین پیشین ارزیابی عملکرد، مهدی بذلی، هوشنگ پرویزی، جهانگیر جعفری و حسین کهن، به پاس تلاش آنان در زمان مسئولیت با اهداء لوح سپاس و تندیس یادبود تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار