مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

ارزیابان، یکی از ارکان مهم حکمرانی آموزش و پرورش هستند

نیشابور (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت ارزیابان، یکی از ارکان مهم حکمرانی آموزش و پرورش هستند و باید بر ابعاد متفاوت ماموریت‌ها اشراف داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابان، یکی از ارکان مهم حکمرانی آموزش و پرورش هستند

جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در محل اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد.

سیدامیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این همایش با گرامی داشت دهه امامت و ولایت، ارزیابان را یکی از ارکان مهم حکمرانی آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: شغل شما با سمت های دیگر متفاوت است و باید بر ابعاد متفاوت ماموریت ها و مسئولیت های ادارات اشراف داشته باشید که این موضوع زحمت شما را مضاعف می کند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده توسط اداره بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل، کارهای بزرگی انجام شد که دغدغه مندی کار را نشان می دهد. د ر واقع ارزیابان عملکرد ادارات چشم و گوش مدیریت هستند و باید خاصه به پیشگیری ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: تجربه گردانی و بهره گیری از آن در راه سالم سازی ادارات در دستور کار قرار گرفته است و در سمت حفاظت و صیانت از شغل معلمی باید از حب و بغض های شخصی پرهیز شود. ایجاد کانال های ارتباطی مدیریت مجموعه با معلمان، اولیاء و دانش آموزان از وظایف اصلی شما و روابط عمومی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به اهمیت نقش مدیران در مدارس پرداخت و خاطر نشان کرد: همه آموزش و پرورش مدیران مدارس هستند و باید توجه ویژه به این بخش داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار