مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از معلمان این منطقه خبر داد:

درخشش ۱۱ تن از معلمان ملاردی در جشنواره معلمان‌ نمونه در شهرستان‌های استان‌تهران

ملارد(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ملارد از درخشش ۱۱ نفر از معلمان این منطقه در جشنواره معلمان نمونه شهرستان‌های استان‌تهران، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش ۱۱ تن از معلمان ملاردی در جشنواره معلمان‌ نمونه در شهرستان‌های استان‌تهران

آیین تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی شهرستان ملارد با حضور مسئولین شهری و مدیران مدارس در تالار آوین برگزار شد.

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از معلمان نمونه بیان کرد: در جشنواره معلمان نمونه، ۴۸۵ همکار فرهنگی شرکت کردند که از بین آنان، ۲۱۳ نفر منتخب مدرسه‌ بودند که به منطقه راه یافتند، ۱۲ نفر داور در قالب ۳ تیم تخصصی به بررسی مدارک همکاران پرداختند که از بین آثار ، ۱ نفر به عنوان منتخب استان و ۱۰ نفر به عنوان منتخب منطقه‌ای انتخاب شدند.

در ادامه جابر کریمی، فرماندار ملارد نیز در آیین تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان، طی سخنانی ضمن تبریک هفته معلم اضافه کرد: فعالیت در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بسیار کار سختی است و خوشبختانه معلمان منطقه ملارد بسیار در این زمینه موفق و موید بوده‌اند.

وی ادامه داد: مجموعه شهری همراه با آموزش و پرورش است و تمام تلاش خود را در جهت رفع کمبودها و نواقص مدارس خواهد کرد، مهم‌ترین موضوع مربوط به معلمان، رتبه‌بندی معلمان است و ما بارها در جلسات مختلف به این موضوع تأکید کرده‌ایم چرا که معلمان نباید از لحاظ معیشتی کمبود داشته باشند تا تمام هم و غم آنان پرورش دانش‌آموزانی فکور، متعهد و باسواد باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خوبانی، امام جمعه ملارد نیز در این مراسم خطاب به معلمان بیان کرد: جایگاه معلمان بسیار بالا و رفیع است، به قدری درجات معلمان عظیم و بالاست که مشخص نشده و فاصله عالم و غیرعالم به اندازه ۵۰۰ سال نوری طول می کشد، اگر یک نفر به وسیله شما هدایت شود، هیچ پاداشی برای آن نیست.

امام جمعه ملارد تصریح کرد: علیرغم تلاش و زحمات معلمان، به اندازه کافی دیده نشده‌اند، بنابراین لازم است هم از لحاظ مهارت‌افزایی و هم از لحاظ توانمندسازی بروز باشند و دائما در حال آموختن موارد جدید و مرتبط با رشته خود باشند. آموزش و پرورش، روش تربیتی در مدارس ندارد و تنها یک بعد تربیت در مورد دانش‌‌‌آموزان اجرا می‌شود، در بحث تربیت یک فرایند پرورشی را در مورد دانش‌‌‌آموزان باید به کار بست و آموزش به تنهایی کافی نیست.

خوبانی تصریح کرد: نماز در مسائل تربیتی، جایگاه والایی دارد و با پیشرفت علمی و رفتاری افراد، ارتباط مستقیمی دارد، حکمت نماز دانش‌‌‌آموزان را از خیلی آلودگی‌ها و زشتی‌ها باز بمانند و اگر آنان نمازخوان باشند راه تربیت متفاوت می‌شود، دغدغه مدیران اگر این باشد و شرایط تربیت فراهم باشد قطعا دانش‌آموزان هم در این شرایط به اقامه نماز علاقه‌مند می‌شوند.

در این مراسم همچنین تفاهم‌نامه ساخت دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه توسط خیر نیک‌اندیش محمدحسین زرگر در صفادشت امضا شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار