علیپور در گفت‌وگو با پانا:

رمز توفیق در کشور «امیدآفرینی» و «وحدت» است

تهران (پانا) - نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی رمز توفیق در کشور را «امیدآفرینی» و «وحدت» دانست و گفت امروز همه در تلاش هستند که وفاق بین سه قوه را از بین ببرند؛ بنابراین باید هوشیار بود.

کد مطلب: ۱۳۶۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رمز توفیق در کشور «امیدآفرینی» و «وحدت» است

کمال علیپور خنکداری در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به همکاری قوای سه‌گانه با یکدیگر و همدلی و هم‌افزایی، اظهار کرد: «رمز موفقیت کشور در این زمان وحدت ‌است. از ابتدا نیز در تمامی برهه‌ها هر کجا که وحدت داشتیم، ثمره و موفقیت آن را شاهد بودیم. امروز همه در تلاش هستند که این وفاق بین سه قوه را از بین ببرند؛ ما باید هوشیار باشیم.»

این عضو کمیسیون عمران افزود: «ما در طول این سه سال، تمام تلاش خود را کردیم تا با دولت وحدت و وفاق داشته باشیم و مشکلی ایجاد نشود. حتی اگر وزیری ناکارآمد بود، به آقای رئیس‌جمهور گفتیم که ما استیضاح نمی‌کنیم و خودتان آن شخص را برکنار کنید تا این وحدت از بین نرود و مردم نیز متضرر نشوند. دولت نیز پذیرفت و شاهد تغییراتی بودیم.»

وی بیان کرد: «چند روزی است که برخی از مسائل پیش پا افتاده مانند دریافت خودرو مطرح شده است. نظام جمهوری اسلامی نباید وحدت خود را فدای شخص کند. شخصی استیضاح شده است؛ مجلس رسالت و کار نظارتی خود را انجام داده است. استیضاح وزیر صمت نباید به پایه‌های ساختاری وحدت کشور آسیب بزند. رمز توفیق ما در کشور امیدآفرینی و داشتن وحدت است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار