مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مجلس دانش آموزی، کمک فکری و بازوی توانمند آموزش و پرورش است

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مهم سازمان دانش آموزی در تربیت دانش آموزان انقلابی، مجلس دانش آموزی را کمک فکری و بازوی توانمند آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی، کمک فکری و بازوی توانمند آموزش و پرورش است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در دیدار صمیمی با اعضای مجلس دانش آموزی استان گفت: نیرو، انرژی، قدرت و توانایی که در جوان است در دیگر سنین وجود ندارد. هر چه عرصه را برای جوانان مهیا کنیم موفقیت بیشتری به دست می آورند.

وی افزود: پایه و اساس رسیدن به موفقیت در زندگی از جوانی شروع می‌شود. سعادت دنیوی و اخروی هر فرد از جوانی رقم می خورد. در این میان دشمنان انقلاب همواره تیرشان را بسوی جوانان نشانه گرفته اند تا آنها را مورد هدف قرار دهند. این تهدید است برای کشور و جوانان این مرز و بوم. باید به همراه هم کاری کنیم تا این تهدیدها از میان برداشته شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اعضای مجلس دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: شما باید به عنوان کمک فکری و کمک بازوی نیروی انسانی با ارائه طرح، سازمان دانش آموزی را یاری کنید تا موفق تر از پیش باشد.

وی ادامه داد: مشکلات همه جا هست و گریبانگیر جوانان نیز می باشد. فضای مجازی یکی از این موارد مهم است. همانطور که در مقابل درد باید درمان باشد؛در مقابل مشکل نیز باید راهکار ارائه دهیم. اولیا، دانش آموزان و مسئولان و... و تمامی افرادی که در عرصه فرهنگ دخیل هستند باید آگاه باشند تا نحوه استفاده درست از فضای مجازی را بدانند.

پوررادی در پایان گفت: سخن و تعلیم معلم آموزش است ولی عملکردش تربیت و پرورش است. شما هم باید مثل آنها باشید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه این جلسه گفت: هدف از تشکیل مجلس و شورای دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا در مواجهه با جامعه به حق وحقوق ها آشنا باشند.

پناهعلی حسین زاده خاطر نشان کرد: تقویت مردم سالاری و مهارت گفتگو را شما در این محیط یاد می‌گیرید. هدف دیگر پر کردن شکاف بین نسلی است. شکاف بین دو نسل زیاد شده است و ما باید در کم کردن این شکاف کوشا باشیم.

وی ادامه داد: دانش آموزان عضو مجلس با اعتماد به نفس و بدون اضطراب تمامی مشکلات را بیان می کنند و این افتخاری برای ماست.

رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز در ادامه ضمن بیان اهداف تشکیل مجلس دانش آموزی گفت: دانش آموزان مجلس باید مطالعاتشان در همه زمینه ها بروز باشد تا بتوانند با همسن و سالان خود در مواجهه با مشکلات براحتی راهکار پیدا کنند.این دانش آموزان با مطالعه زمینه ها و مشکلات مدارس و همکلاسیهای خود باید با مشورت و همفکری سایر دوستان خود پیشنهادات خوبی را به دوستان خود ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار