درخشش دیگری از دانش‌آموز شهرستان قدس در مسابقات بین‌المللی کاپ آزاد کاراته

شهر قدس (پانا) - دانش‌آموز و هنرجوی هنرستان گل نراقی‌دو شهرستان قدس، موفق به کسب مقام سوم مسابقات بین‌المللی کاپ آزاد کاراته، در تهران شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دیگری از دانش‌آموز شهرستان قدس در مسابقات بین‌المللی کاپ آزاد کاراته

نیما صادقی، دانش‌آموز و هنرجوی هنرستان گل نراقی ۲ شهرستان قدس مقام سوم مسابقات بین المللی کاپ آزاد کاراته که در تهران برگزار شد را کسب کرد.
حبیب‌الله آذرحزین، معاون آموزشی هنرستان گل نراقی‌ دو شهرستان ق، ضمن تبریک و اظهار خرسندی از مقام ورزشی کسب شده توسط هنرجوی این هنرستان گفت: به حضور این دانش‌آموزان که در هنرستان تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس مشغول به تحصیل هستند افتخار می‌کنیم .

وی درباره استعدادهای ورزشی جوانان و نوجوانان شهرستان قدس گفت: شهرقدس سرشار از استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است، که با پیگیری و حمایت مسئولان ورزشی و همچنین خانواده‌ها روز به روز بیشتر می‌توان به شکوفایی این استعدادها در سطوح جهانی و بین‌المللی امیدوار بود.

در ادامه نیما صادقی، هنرجوی هنرستان تربیت بدنی گل نراقی‌دو و دارنده مقام سوم مسابقات بین‌المللی کاپ آزاد کاراته درباره این مسابقات گفت: این مسابقات در سطح بین‌المللی و بین چند کشور آسیایی برگزار شد. در این مسابقات که حدود ۱۵۰۰ ورزشکار از کشورهای مختلف شرکت کرده بودند و این مسابقات در دانشگاه آزاد سوهانک برگزار شد؛ که با یاری خداوند، توانستم مقام سوم این مسابقات را کسب نمایم که مسابقات کاپ آزاد کاراته در بین تمام سبک‌های کنترلی و سبک‌های اصلی مربوط به کاراته است.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار