بزرگداشت مقام‌معلم و آیین تجلیل از مدیران، معاونان و معلمان منتخب شهرستان‌قدس

شهرقدس(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قدس در مراسم بزرگداشت مقام معلم و آیین تجلیل از مدیران ،معاونان و معلمان منتخب این شهرستان، یکی از مشکلات اساسی شهرستان قدس را کمبود فضای آموزشی دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت مقام‌معلم و آیین تجلیل از مدیران، معاونان و معلمان منتخب شهرستان‌قدس

مراسم بزرگداشت مقام معلم و آیین تجلیل از مدیران ،معاونان و معلمان منتخب شهرستان قدس با حضور وحید گلی‌کانی، فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه، محمدعلی زنجانی، معاون آموزش ابتدایی شهرستان‌های استان‌تهران مهدی چیوایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و جعمی از مسئولان شهرستان قدس در سالن آمفی تئاتر باغ ملی شهرستان قدس برگزار شد.

مهدی‌‌ چیوایی، ضمن گرامیداشت مقام معلم، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و شهدای فرهنگی و دانش آموز را گرامی داشت و اظهار کرد: یاد و خاطره همه همکاران فقید که در کرونا از بین ما به دیار باقی شتافتند و جامعه فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌قدس را عزادار کرد را گرامی می‌داریم؛ مقدم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیزی که در کلاس هستند را نیز گرامی می‌داریم.

چیوایی گفت: امروز در جمع مدیران سابق آموزش و پرورش شهرستان‌قدس از تحصیلی ۱۳۷۰ تا کنون حضور دارند، هستیم و ما شاگردهای این بزرگواران بودیم، حالا به عنوان خادم شما در آموزش و پرورش این شهرستان خیلی خوشحال و خرسند از حضور شما بزرگواران در این مراسم هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قدس افزود: آموزش و پرورش شهرستان‌قدس مشکلات زیادی دارد، که یکی از مشکلات کمبود فضای آموزشی است، با توجه به این‌که این شهرستان فاصله کمی با تهران دارد اما از نظر ساخت فضای آموزشی از وضعیت خوب و مناسب و مطلوبی برخوردار نیست و هر ساله با افزایش جمعیت دانش‌آموزانی به علت مهاجر پذیر بودن شهرستان‌قدس مواجه هستیم. در شورای عالی شهرستان‌قدس به ریاست فرماندار تشکیل می‌شود، قرار شد هر ساله دو باب آموزشگاه شهرداری به آموزش و پرورش تحویل داده شود.

چیوایی در پایان مراسم از زحمات شهرداری و اعضای شورای‌شهر شهرستان قدس، به خاطر گرامیداشت مقام‌معلم در سطح شهرستان‌قدس، تشکر و قدردانی کرد که این مراسم برای آموزش و پرورش، جهت تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای و مدیران ما رقم زدند و تدارک دیدند.

خبر نگار: شهناز کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار