معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران خبر داد؛

برپایی بیش از هزار نمایشگاه معرفی مشاغل در مدارس مازندران

ساری (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد بیش از هزار نمایشگاه معرفی مشاغل برای دانش‌آموزان در سطح مدارس استان برپا شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی بیش از هزار نمایشگاه معرفی مشاغل در مدارس مازندران

علی شمس ناتری با اشاره به اینکه هفته معرفی مشاغل فرصت مناسبی برای ایجاد روحیه خلاقیت و آفرینش در بین دانش آموزان و فرصتی برای کسب اطلاعات کافی و لازم در زمینه اشتغال و رشته های تحصیلی است، به تشریح فعالیت ها، برنامه ها و اهداف هفته مشاغل در سطح مدارس استان پرداخت.

ناتری با اشاره به برپایی بیش از هزار نمایشگاه معرفی مشاغل در مدارس استان، این نمایشگاه‌ ها را فرصتی برای ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و والدین با رشته‌های فنی و مهارتی برشمرد.

وی گفت: در این هفته دانش آموزان مدارس از کارگاه های صنعتی، تولیدی و مهارتی بازدید کردند تا با آشنایی و شناخت بیشتر در مسیر انتخاب رشته تحصیلی قدم بردارند.

ناتری عنوان کرد: مشاوره‌های تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان و اولیا در طول سال و همچنین در این ایام توسط مشاوران مدارس انجام می‌گیرد تا دانش آموزان با اطلاعات بیشتری در انتخاب شغل و رشته تحصیلی خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: مدارس به تهیه تراکت و پیام‌های مشاوره ای هفته مشاغل و نصب در تابلو اعلانات مدارس و فضاهای آموزشی و تربیتی جهت بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان و والدین پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار