دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان مازندران خبر داد:

معلمان برتر قرارگاه جهادی مازندران تجلیل می‌شوند

محمودآباد (پانا) - دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش استان مازندران گفت در هفته بزرگداشت معلم از برگزیدگان قرارگاه هایی جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر مناطق و شهرستان‌های استان مازندران تجلیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان برتر قرارگاه جهادی مازندران تجلیل می‌شوند

حسن تقی‌پور با اشاره به ماموریت های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر تصریح کرد: این قرارگاه در قالب ۹ کارگروه ماموریت دارد با انجام عملیات جهادی و انقلابی گام های بلندی را به منظور تقویت بنیه علمی و مهارتی دانش آموزان لازم التوجه و ساماندهی و بهسازی مدارس محلات کم برخوردار بردارد.

وی خاطر نشان کرد: این اقدامات جهادی در قالب طرح های:" شهید عجمیان" "ستاره شریف " "برپا ""پویش همه حاضر" در سراسر استان به اجرا در می آید.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان مازندران ادامه داد: برای تسریع در دستیابی به اهداف مقدس قرارگاه در تلاش هستیم تا دانش آموزان و فرهنگیان جهادگر و خیریه های دانش آموزی را شناسایی و ساماندهی کنیم.

تقی پور اظهار کرد: هم اکنون در تمام مناطق ۳۳ گانه آموزش و پرورش این استان قرارگاه جهادی راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: به منظور تشویق جهادگران و ترویج فرهنگ کار جهادی و انقلابی در بین آحاد دانش آموزان و فرهنگیان در جهت رفع محرومیت های حوزه آموزش و پرورش، از فرهنگیان و دانش آموزان جهادگر و خیر، تکریم و تجلیل خواهد شد.

خبرنگار: سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار