مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران:

معلمان پایه جامعه‌سازی ایران هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ با بیان اینکه معلمان پایه جامعه‌سازی کشور هستند، تکریم مقام شامخ معلم را در دوره جنگ رسانه‌ها و فضای مجازی امری حیاتی و مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان پایه جامعه‌سازی ایران هستند

چهارمین جلسه مشترک ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش منطقه ۶ با سازمان های محلی با محوریت برنامه ریزی تکریم و بزرگداشت هفته معلم با حضور حمید ضیاء پور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه اعضاء ستاد بزرگداشت مقام معلم، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، جانشین فرمانده ناحیه حضرت ولی عصر (عج)، جانشین سرکلانتر منطقه یوسف آباد در سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران در این جلسه عنوان کرد: تکریم مقام معلم بسیار پر اهمیت است. همچنین بسیار مهم است که سازمان های دیگر نیز در این امر همکاری کنند، چرا که معلمین پایه جامعه‌سازی ایرانند.

وی افزود: ما در ایران اسلامی و زیر پرچم حضرت ولی‌عصر، یک خانواده هستیم و این اتحاد ما مهم است، بنابراین ما باید سپاسگزار قشر جامعه‌ساز معلم شویم. به همین خاطر، مبحث تکریم با جدیت دنبال می شود و این عرصه، شور نوآوارنه و غیرتکراری را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ خبر داد: امسال هم طرح جلوه های ویژه معلمین در راستای تقدیر از آنها به طور ویژه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از سازمان های منطقه برای شرکت در این طرح دعوت کرد.

خبرنگار دانش آموز: امیرعلی شادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار