مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶:

شهید مطهری شهید جهاد تبیین بود

تهران (پانا) - در همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی، منطقه‌ای و پژوهنده منطقه ۶ تقدیر و در این مراسم به نقش مهم شهدای فرهنگی و ادامه‌دهنده مسیر آنان بودن اشاره شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شهید مطهری شهید جهاد تبیین بود

آیین بزرگداشت مقام والای معلم و تجلیل از معلمان نمونه استانی، منطقه ای و پژوهنده درتالار ایوان شمس، با حضور مشاور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی، رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، اعضاء شورای معاونین منطقه، فرمانده ناحیه سپاه حضرت ولیعصر (عج) ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه ۶ تهران ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مهمانان ویژه ، همکاران اداری ، مدیران و برگزیدگان فرهنگی منطقه و استان برگزار شد.

حمید ضیاپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری؛ گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، معلمان معماران آینده کشور و سرچشمه برکت و حکمت هستند و عمر خود را در راه علم نافع می گذارند و در این راه چشمه جاری دانش اند . این بزرگان، سرمشق حیات انسانی و نقش مهمی را در رشد و ارتقا فرهنگی دارند.

وی افزود: شعار آموزش و پرورش منطقه ۶ تربیت تمام ساحتی است و در این راه معلمان منطقه تمام تلاش خود را کرده اند. امروزه آموزش و پرورش منطقه در امر آموزش تمام ساحتی گام های بزرگی برداشته و درحال اجرای راهبرد مدیریت تمام ساحتی هستیم و این امر مهم حضرت آقا که اجرای سند تحول بنیادین در مدارس و کلاس درس است را اجرایی کرده ایم.

ضیاپور گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، باید به سه مسئله اساسی زبان، ملیت و پرچم توجه ویژه داشت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ مطرح کرد: شهید مطهری اولین شهید جهاد تبیین بود، او با سلاح فکر و اندیشه و روشنگری اسلام اصیل را جهانی کرد. همانگونه که رهبر معظم فرمودند باید این استاد الگوی ما و کتابهایشان ارج نهاده شوند، رسالت ما در بین دانش آموزان این است که این الگوهای فاخر و اندیشه های آنها را به نسل نواندیش و نخبه ایران قوی منتقل کنیم .

وی همچنین ضمن ادای احترام به ۵ هزار شهید فرهنگی خاطرنشان کرد: فرهنگیانی که در بیماری کرونا حتی در بستر بیماری به امر تدریس ادامه دادند به گفته رهبر انقلاب، سربازانی گمنام بودند. با رهنمودهای مقام معظم رهبری می توانیم به والاترین درجه تعالی و آموزش دست یابیم.

خبرنگار دانش آموز : امیرعلی شادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار