مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶:

محبت پدر دختری، مانع از گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ در همایش «دختربابا» که با حضور دانش‌آموزان دختر مقطع دبستان منطقه و پدران‌شان برگزار شد، محبت پدر دختری را مانع از گسترش آسیب‌های اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
محبت پدر دختری، مانع از گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

همایش تمام ساحتی دختر، پدری با عنوان «دختر بابا» به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، رییس اداره قرآن آموزش و پرورش شهر تهران، جانشین فرمانده سپاه و مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه حضرت ولیعصر (عج) و جمعی از معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش منطقه ۶ و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در سالن گلاب منطقه برگزار شد.

در این مراسم، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی از جمله اجرای سرودهای ملی و مناسبتی، مسابقات متنوع، یادبودهای مذهبی اجرا و کارگاه های تمام ساحتی گوناگونی مانند: ایستگاه امداد و نجات، طناب کشی، مشاوره ویژه پدران و ایستگاه بهارانه ، حضوری مستمر و فعال داشتند.

از برنامه های جالب دیگر می توان به ایستگاه لیوان چینی با حضور، محمد محمدی رییس کمیته لیوان چینی فدراسیون ورزش و هم چنین کارگاه افزایش جمعیت در راستای طرح ملی افزایش جمعیت جوان اشاره کرد.

در این مراسم حمید ضیاپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ در گفت و گو با پانا گفت: «تمام مشاوران و متخصصین حوزه خانواده بر ارتباط موثر فرزند و والدین به ویژه حوزه ارتباط پدر دختری تاکید ویژه ای دارند، هرچه بیشتر برای بچه های خود وقت بگذاریم کمتر دچار آسیب های اجتماعی می شوند. همچنین این مهم باعث رشد و ارتقا سلامت اخلاقی و روانی و همچنین تقویت حسن خلق که در اسلام مکررا توصیه شده می شود.»

در ادامه مراسم، رییس اداره قرآن اداره کل آموزش و شهر تهران عنوان کرد: در قرآن کریم بر تقویت روابط والدین و فرزند تاکید شده و احادیث ما دختر را رحمت خداوند در خانه معرفی می کند. ما باید این فرهنگ را گسترش دهیم.

در حاشیه این مراسم سرهنگ مرادی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ولیعصر (عج) تهران بزرگ عنوان کرد: اساس ارتباط خانواده بر محبت است و محبت بیشتر عامل بنیان مستحکم خانواده است. این محبت همچنین باعث برطرف شدن نیازهای عاطفی دختران می شود و دختران لازم نیست خارج از محیط امن خانواده به دنبال محبت غیرحقیقی باشند.

خبرنگار دانش آموز : امیرعلی شادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار