مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

باید قدردان معلمان باشیم

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به مقام شامخ معلم در راستای تربیت و آموزش دانش آموزان، بر لزوم قدردانی از معلمین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
باید قدردان معلمان باشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در همایش فصلی مدیران و فرماندهان پایگاه‌های کانون های بسیج فرهنگیان استان که در اتاق جلسه باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد، گفت: خرد جمعی همراه با مشاوره تاثیر بسیار بسزایی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت دارد و لذا با مشورت مناسب می توانیم برنامه های خوبی را در سال جاری رقم بزنیم.

وی افزود: در روزهای آینده هفته معلم را پیش رو داریم که اهمیت زیادی دارد. معلم واقعی پروردگار است و معلمان در این میان کار خدایی می کنند که در این راستا پیامبر هم خود را معلم می نامد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مرحله اول تربیت و آموزش انسان است و مرحله دوم عمل به آموخته ها است. انبیا الهی اولین عامل خودشان بودند.

وی اظهار داشت: وظیفه ما در هفته معلم این است که مقام و منزلت معلم و خود را حفظ کنیم و رفتار مان را در شان معلم تنظیم کنیم. باید قدردان معلمان باشیم و از آنها تشکر کنیم.

وی ضمن پیشنهاد هایی برای بزرگداشت مقام شامخ معلم گفت: پیشنهاد می کنیم روحانیون هر محله نیز با مطرح کردن مقام و منزلت معلم از آنها تشکر و قدردانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار