مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم اهمیت بر فضاسازی جامعه در هفته معلم

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت مقام شامخ معلم، بر فرهنگی سازی فضای جامعه در هفته معلم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اهمیت بر فضاسازی جامعه در هفته معلم

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در جلسه شورای ادارای با تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و‌ عبادات گفت: باید تلاش کنیم آثار معنوی رمضان را حفظ کنیم و از آن در استقرار سبک‌زندگی دینی بهره ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به نزدیکی هفته معلم گفت: در هفته معلم فضای جامعه باید جلوه ای فرهنگی به خود بگیرد و همگان در جهت تکریم‌ و‌ تعزیز منزلت معلم گام بردارند.

وی به توجه بر نقش بی بدلیل و تاثیر غیر قابل کتمان فرهنگیان در جامعه تاکید کرد و افزود: در جلساتی که با استاندار محترم داشتیم بر همراهی سایر دستگاهها برای اجرای برنامه های هفته معلم تاکید شد تا بتوانیم جامعه را در خصوص این وظیفه اخلاقی و یادآوری مقام علم و عالم بیش از پیش آگاه نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی همچنین با اشاره به اهمیت این دوره از آزمونهای نهایی با توجه به تاثیر بالای نتیجه آن در کنکور گفت: تمام همت خود را جهت برگزاری هرچه بهتر آزمون ها به کار بستیم و حتی در این مورد با همراهی استانداری، از ظرفیت سایر ادارات نیز بهره خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار