در شورای آموزش و ‌پرورش مطرح شد؛

تکریم در خور شأن مقام معلم همراهی تمام نهادها را می‌طلبد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به جایگاه معلم در جوامع و نقش معلمان در ارتقاء علمی و‌ فرهنگی کشور، تکریم در خور شأن مقام معلم را با همراهی تمامی نهادها لازم و ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تکریم در خور شأن مقام معلم همراهی تمام نهادها را می‌طلبد

شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی شامگاه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ با حضور استاندار در باشگاه فرهنگیان تبریز تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این جلسه با اشاره به جایگاه معلم در جوامع گفت: نقش معلمان در ارتقا علمی و‌ فرهنگی کشور بر کسی پوشیده نیست و همگان وام دار زحمات جانسوزانه و تلاش های بی دریغ معلمان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با انتقاد از برخی جریان‌سازی‌های رسانه ای نسبت به حقوق و معیشت معلمان عزیز و برخی کج سلیقگی‌ها نسبت به مقام این انبیا پیشگان،‌ بر انجام فعالیت های گسترده فرهنگی با همراهی ارگان ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: تکریم مقام معلم مختص آموزش و پرورش نیست و بسیار مطلوب است سایر دستگاه ها و ارگان های مختلف نیز در این زمینه فعالیت های قابل قبولی در شأن معلمان داشته باشند.

فضاسازی شهری، همایش زنگ های سپاس، دیدار مسئولین و‌ کارکنان ارگان‌های مختلف با فرهنگیان مدارس جوار، عطرافشانی گلزار شهدای فرهنگی و انواع برنامه های تجلیل، خلاصه ای از برنامه های هفته معلم است که مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه به آن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار