مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد؛

آغاز کوهپیمایی هفتگی کارکنان مدیریت شهری تهران با محوریت خانواده‌ها

تهران (پانا) - مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از آغاز کوهپیمایی هفتگی کارکنان شهرداری تهران از فردا با محوریت خانواده‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کوهپیمایی هفتگی کارکنان مدیریت شهری تهران با محوریت خانواده‌ها

به گزارش روابط عمومی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن با تاکید بر توسعه ورزش همگانی، نقش مثبت این امر در سلامت، بهداشت و بهره‌وری کارکنان را انکارناپذیر دانست و گفت: بی‌تردید دستیابی به اهداف ترسیم شده در هر سازمان جز با برخورداری از نیروی کارآمد میسر نبوده و در این میان فراهم‌سازی شرایط حضور کارکنان در فعالیت‌های ورزشی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در توسعه فرهنگ ورزش در کنار توجه به خانواده‌محوری را از جمله اقدامات مهم این دوره از اداره کل رفاه شهرداری تهران برشمرد و افزود: به همین منظور تسهیلات و تمهیدات ویژه‌ای به منظور حضور کارکنان و خانواده آنان در فعالیت‌های ورزشی صورت پذیرفته است.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران استقبال بیش از ۴۰۰۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان از کوهپیمایی درکه سال گذشته را بیانگر سطح رضایتمندی آنان دانست و اظهار داشت: اولین دور از برگزاری این برنامه صبحگاهی در سال جاری هفتم اردیبهشت ماه و با حضور مناطق ۶،۳ و ۹برگزار خواهد شد.

بنی‌حسن افزود: کارکنان مناطق ۲۲ گانه و واحدهای غیر مستقل مشمول با مراجعه به واحد رفاهی محل خدمت خود و پس از تکمیل مراحل ثبت نام می توانند از این تور نیم روزه برخوردار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار