حمایت شهرداری تهران از چهارقلوهای منطقه 4 پایتخت

تهران (پانا)- مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در دیدار با چهارقلوهای خانواده بزرگ شهرداری بر حمایت حداکثری از آنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت شهرداری تهران از چهارقلوهای منطقه 4 پایتخت

به گزارش اداره کل رفاه، تعاون و خدمات احتماعی شهرداری تهران، در راستای محور نوبهار از بسته خرسندساز و ایجاد مشوق‌های فرزندآوری و استحکام بنیان خانواده، محمد بنی‌حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با خانواده چهارقلوهای شهرداری منطقه ۴ دیدار کرد.

در این دیدار بنی‌حسن ضمن تبریک تولد این چهار نوازد و در راستای دستورالعمل محور نوبهار بسته خرسند‌ساز مبنی بر اعطای تسهیلات فرزندآوری به کارکنان شهرداری تهران، دستور لازم به منظور حمایت حداکثری و تامین شیر خشک و پوشاک چهارقلوها را صادر کرد.

لازم به ذکر است در راستای رونمایی از بسته خرسندساز شهرداری تهران که آبان ماه امسال به انجام رسید، تخصیص تسهیلات ویژه ازدواج و فرزند آوری نظیر اعطای وام به قید فوریت، بدون ضامن و معطلی و پرداخت کمک هزینه تولد کودکان کارکنان شهرداری تهران توام با تامین بسته حمایتی ویژه نظیر پوشاک نوزاد و تغدیه ویژه مادر به تمامی مناطق و واحدهای غیر مستقل شهرداری تهران ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار