اردوی کوهپیمایی و طبیعت‌گردی دانش‌آموزان پیشتاز ناحیه ۷ مشهد مقدس

مشهد (پانا) - کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه ناحیه ۷ مشهد مقدس گفت اردوی کوهپیمایی و طبیعت‌گردی سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۷ با شرکت صد و پنجاه دانش‌آموز فعال پیشتاز، و بیست نفر از همکاران مدارس که به عنوان مربی در این اردو حضور داشتند، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی کوهپیمایی و طبیعت‌گردی دانش‌آموزان پیشتاز ناحیه ۷ مشهد مقدس

حمید زنگنه گفت : همزمان با ۲۱ اردیبهشت روز تأسیس سازمان دانش آموزی و در راستای فضیلت های چهارده گانه سازمان دانش آموزی، که نظم و قانون مندی و طبیعت دوستی جز آن هاست، اردوی کوهپیمایی و طبیعت گردی سازمان دانش آموزی ناحیه ۷ با شرکت صد و پنجاه دانش آموز فعال پیشتاز، و بیست نفر از همکاران مدارس که به عنوان مربی در این اردو حضور داشتند، برگزار شد.

وی تصریح کرد : هدف از برگزاری این اردو که با شرکت دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره اول مقطع متوسطه برگزار شد، تقدیر و تشکر از دانش آموزان فعال پیشتاز و آموزش نظم و قانون مندی در طبیعت بود.

وی گفت : در این اردو دانش آموزان در قالب ۱۵ گروه ۱۰ نفره، و هر گروه در اختیار یک مربی به سمت چشمه ای که در درّه معین واقع شده است، حرکت کردند.در مسیر حرکت، دانش آموزان با سرود ها و فریاد شادی، و همچنین برنامه های بسیار شاد و مفرح، که مربیان از پیش برنامه ریزی کرده بودند، به سمت چشمه حرکت کردند.

وی ادامه داد : همچنین بعد از برگشت دانش آموزان از کوه، مسابقه و بازی های متنوعی برگزار شد، و در پایان به تمامی دانش آموزان پیشتاز شرکت کننده، تقدیرنامه اهدا شد.

زنگنه گفت : بسیار خرسندیم که این اردو به نحو احسنت برگزار شد و خدارو شکر هیچ یک از دانش آموزان در اردو آسیبی ندید.

وی در پایان از تمامی مربیان این اردو و همکاران خود در سازمان دانش آموزی ناحیه ۷ مشهد مقدس تشکر کردند.

دانش آموز خبرنگار:رضا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار