با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر؛

نشست پیگیری مصوبات هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، جمعی از مدیران استانی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و جمعی از مسئولان دانشگاه نشست پیگیری مصوبات هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست پیگیری مصوبات هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

اکبر پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این نشست بر لزوم اجرای مصوبات هیات‌امنای دانشگاه فرهنگیان در کمترین زمان تاکید کرد.

پورات در بازدید از دانشگاه فرهنگیان بوشهر و بررسی مشکلات دانشگاه اظهار کرد: در این بازدید وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و مشکلاتی که دانشجویان و خود دانشگاه فرهنگیان با آن مواجه هستند، بررسی و در جهت رفع آن‌ها تصمیم‌گیری و دستورات لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در خصوص امکانات و تجهیزات سرمایشی و همچنین اردوگاه فرهنگی برای دانشگاه فرهنگیان تصمیماتی گرفته شد.

پورات افزود: بازدید و نشست امروز به منظور پیگیری مصوباتی است که با حضور استاندار در این دانشگاه به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان در راستای توسعه رشد علمی و کادر سازی نسل جوان و تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید این دانشگاه به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هم‌اکنون 1400 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر مشغول به تحصیل هستند و کارهای ارزشمندی در زمان مدیریت جدید انجام شده که جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار