رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر:

اجرایی شدن مصوبات هیات امنا در سال گذشته بسیار حیاتی است

بوشهر (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با بیان اینکه اجرایی شدن مصوبات هیات امنا در سال گذشته بسیار حیاتی است، گفت تقویت همه جانبه زیرساخت‌های این دانشگاه ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرایی شدن مصوبات هیات امنا در سال گذشته بسیار حیاتی است

رضا درویشی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در نشست پیگیری مصوبات هیات امنای دانشگاه با حضور معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و مسئولان این دانشگاه با تشریح روند دانشگاه در سال گذشته و تاکید بر لزوم تامین زیرساخت های مناسب برای دانشگاه در سال جاری برای پذیرش دانشجویان در مهرماه اظهار کرد: از حیث اهمیت این دانشگاه مورد تاکید سران نظام از جمله مقام معظم رهبری است و مقام عظمای ولایت تاکید دارند در این دانشگاه هر آنچه هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.

درویشی با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشورهای دنیا روی نظام تربیت معلم و مبحث معلم حساسیت ویژه ای دارند تصریح کرد: هم اکنون حدود1400دانشجو معلم در پردیس های این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و بخش زیادی از فعالیت ها و فوق برنامه های ما در خوابگاه ها تحقق می یابد.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی ما بیش از 183 برنامه فرهنگی را اجرایی کرده ایم و سرانه فضای کالبدی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر 8/4 متر است که با سرانه استاندارد خیلی فاصله دارد.

درویشی با تقدیر از استاندار بوشهر برای برگزاری دو نشست هیات امنای دانشگاه در خرداد ماه و آذرماه سال گذشته اضافه کرد: ما در شرایط خاصی هستیم و باید برای دانشجویان ورودی مهرماه امسال، امروز چاره جویی کنیم و هدف از این نشست نیز پیگیری مصوبات نشست هیات امنای دانشگاه در آذرماه سال گذشته با حضور استاندار، ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور و سایر اعضای هیات امنا دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است.

در این نشست مصوبات نشست هیات امنای دانشگاه در آذرماه سال گذشته با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرکل منابع طبیعی استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار