با حضور مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور؛

ساختمان آموزشی پردیس علامه طباطبایی بوشهر کلنگ زنی شد

بوشهر (پانا) - در آئینی با حضور مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و جمعی از مسئولان استانی، ساختمان آموزشی پردیس علامه طباطبایی بوشهر کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان آموزشی پردیس علامه طباطبایی بوشهر کلنگ زنی شد

رضا درویشی رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهار کرد: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در حوزه زیرساختی با کمبود فضای فیزیکی اداری، آموزشی، رفاهی در پردیس های خود روبه رو است.

درویشی گفت: در این راستا ما از همه مسئولان و خیرین استان بوشهر مدد می طلبیم تا به یاری دانشگاه فرهنگیان استان آمده تا بتوانیم شاهد توسعه دانشگاه در ابعاد مختلف باشیم.

درویشی بیان کرد: بدون داشتن زیرساخت های مناسب فعالیت های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی با مشکل روبه رو می شود و در سایه بستر و زیرساخت مناسب است که اینهمه محقق می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پس از سال ها امروز با حمایت های ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور و پیگیری همکاران در استان امروز کلنگ ساختمان آموزشی پردیس علامه طباطبایی بوشهر در راستای بهبود فضای آموزشی این پردیس با حضور مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، روسا و اساتید پیشکسوت مراکز سابق تربیت معلم و دانشسراهای استان بوشهر و مسئولان و کارکنان دانشگاه بر زمین زده شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: این ساختمان آموزشی در دو طبقه و با زیربنای 1100 مترمربع با اعتبار اولیه 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان ساخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار