معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

جذب ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در ۲۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت استان اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد آموزش و پرورش استان در تابستان ۱۴۰۱ توانست بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز را در ۲۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت جذب کند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در ۲۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت استان اصفهان

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد استانی اوقات فراغت آموزش و پرورش ضمن بیان گزارشی از عملکرد ستاد در اوقات فراغت در سال گذشته اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان در تابستان ۱۴۰۱ توانست بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز را در ۲۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت جذب کند.

وی با اشاره به تمهید مقدمات لازم برای برگزاری مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان پیش رو بیان کرد: اعضای ستاد اوقات فراغت باید با هم‌افزایی و خلاقیت به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که دانش‌آموزان بیشتری با میل و رغبت به برنامه‌های اوقات فراغت جذب شوند.

نم‌نبات ضمن بیان برنامه‌های پیشنهادی معاونت پرورشی برای تابستان ۱۴۰۲ تصریح کرد: این برنامه‌ها در ۱۲ هفته برگزار می‌شود و محورهای گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی و خانوادگی خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به تقارن ماه‌های محرم و صفر و تابستان سال جاری اشاره کرد و گفت: در راستای تربیت قرآنی دانش‌آموزان و با عنایت به تقارن ماه‌های محرم و صفر با تابستان، برنامه‌هایی متناسب با این ایام از جمله حسینیه همگانی پیش‌بینی شده است که در قالب برنامه احلی من العسل و هیئت دانش‌آموزی اجرا خواهد شد.

وی کتابخوانی همگانی، پیاده‌روی همگانی، نقاشی همگانی، زیارت همگانی و اردوی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام اوقات فراغت دانست و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در سطح شهر اصفهان و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان عملیاتی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار