معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح زنگ قانون در آموزش و پرورش استان اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت برنامه‌ زنگ قانون برای مدیریت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات وارد شده به نوجوان است.

کد مطلب: ۱۳۶۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح زنگ قانون در آموزش و پرورش استان اصفهان

مهدی نم نبات، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست قضات دادگستری با مدیران مدارس نواحی شش گانه اصفهان اظهار کرد: برای کمک به نوجوانان و آموزش و پرورش همه گام در میدان گذاشته و وارد صحنه شده اند.

وی در خصوص برنامه طرح ریزی شده برای پیشگیری از آسیب‌های وارده به نوجوانان گفت: بحث زنگ قانون برنامه ای است که در آستانه اجرا شدن در مدارس است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون برنامه‌های درحال اجرا برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد: طرح مرحم مراقبت راهبردی همدلانه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بخصوص بحث خودکشی است که در حال حاضر در حال اجراست.

وی در خصوص برنامه اهرمی دشمن که خودکشی نوجوانان کشور ماست عنوان کرد: خودکشی گونه ای از آسیب های اجتماعی است که در حال حاضر در این خصوص برنامه ها و طرح هایی در دست اجراست.

وی بابیان اینکه هویت بخشی به دانش آموزان باید در دستور کار معلمان باشد، افزود: معلمان تاثیر بسزایی در مدیریت دانش آموزان دارند و ارتباط معلم با دانش آموزان و سایر افراد، یکی از مهم ترین موضوعات در رابطه با مدیریت دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار