مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

نتایج برگزیدگان مرحله کشوری اولین پویش ایران سرسبز، ایران قوی اعلام شد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج برگزیدگان مرحله کشوری اولین پویش ایران سرسبز، ایران قوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نتایج برگزیدگان مرحله کشوری اولین پویش ایران سرسبز، ایران قوی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ حجت الاسلام محمدحسین پورثانی با اشاره به پویش ایران سرسبز، ایران قوی اظهار کرد: در راستای تحقق پویش ایران سرسبز، ایران قوی، چشم‌انداز کاشت یک میلیارد درخت و با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای نهضت سراسری درختکاری در قالب اجرای این پویش ملی، یک درخت با اولویت مناطق محروم و کمترتوسعه‌یافته با محوریت سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور و همکاری آموزش و پرورش و مشارکت حداکثری مردم به منزله جلوه‌ای از همبستگی و وفاق ملی کاشته می‌شود.

وی افزود: اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی معاونت پرورشی و فرهنگی با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی و با همراهی همکاران، دانش‌آموزان و اولیا در این امر خیر و خداپسندانه و سنت حسنه، اولین پویش ایران سرسبز؛ هر ایرانی یک درخت را در جهت ترویج فرهنگ‌سازی درختکاری و حفاظت از محیط زیست در ۸ محور نقاشی، تصویرسازی، داستان کوتاه، طرح پژوهشی، ابتکاری، فیلم کوتاه، ویدیوکست، پادکست در واحدهای آموزشی و پرورشی اجرا کرد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوهل و فضاهای پرورشی با اشاره به اینکه این پویش با همکاری دبیرخانه کشوری پویش ایران سرسبز ایران قوی- استان مازندران برگزار شده است، ادامه داد: در نهایت ۱۵۶۵۴ اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شد که پس از داوری برگزیدگان رشته‌ها مشخص و به زودی هدایای آنان اهدا خواهد شد.

پورثانی با اعلام برگزیدگان مرحله کشوری اولین پویش ایران سرسبز، ایران قوی گفت: لیست نهایی برگزیدگان اولین پویش ایران سرسبز در ۴ مخاطب ابتدایی، متوسطه اول و دوم، فرهنگیان و اولیا به صورت تجمیع شده اعلام شده است.

به گفته وی تعداد ۲۱۱ نفربرگزیدگان دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم و تعداد ۱۰۷ برگزیدگان فرهنگان و اولیا هستند که هدایای برگزیدگان به زودی به تفکیک استان‌ها اهدا خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج برگزیدگان اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار