جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

مقاومت ملت فلسطین، رژیم صهیونیستی را به ورطه نابودی کشانده است

اسرائیلی‌ها از فعالیت‌های ماندگار شهید شاطری عصبانی هستند

سمنان (پانا) - جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه اسرائیلی‌ها از فعالیت‌های ماندگار شهید شاطری، بسیار عصبانی هستند، گفت ملت فلسطین، به رغم سختی‌های فراوان، قوی‌تر از همیشه به مبارزات خود علیه ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی ادامه دادند و با همین مقاومت، حالا غاصبان صهیونیست را به استیصال و ورطه نابودی کشانده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت ملت فلسطین، رژیم صهیونیستی را به ورطه نابودی کشانده است

حجت‌الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس در سمنان با بیان اینکه روز قدس یادآور حماسه‌های ملت ایران در دفاع از آرمان فلسطین است، افزود: اسرائیلی‌ها با غصب منطقه‌ای در فلسطین به دنبال تسخیر جهان بودند.

وی با بیان اینکه انگلیسی‌ها پس از جنگ جهانی دوم و با فروپاشی حکومت عثمانی، زمینه‌ساز شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی شدند، ادامه داد: پس از تاسیس رژیم جعلی اسرائیل در سال ۱۹۴۸، انگلیسی‌ها به دنبال سلطه بر کشور‌های اسلامی و عربی بودند و در ادامه آمریکایی‌ها نیز با آنان همراه شدند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با عنوان این مطلب که با توجه به حمایت طاغوت از اشغالگران، در همان سال نخست ۵۰ کشور دنیا این رژیم غاصب را به رسمیت شناختند و از آن حمایت کردند، یادآور شد: طاغوت‌های زمان، سپس صهیونیست‌ها را مسلح کردند، چرا که حمایت کشور‌های اسلامی از مردم فلسطین در باورشان نمی‌گنجید؛ هر چند در ادامه بیشتر کشور‌های عربی با شکست مقابل رژیم صهیونیستی، در کنار این رژیم منحوس قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با اشاره به نقش مهم و موثر حضرت امام خمینی(ره) در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران پرچم مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل، محکم‌تر و افراشته‌تر شد.

وی افزود: امام خمینی(ره) از سال ۱۳۴۰ به مبارزه با رژیم صهیونیستی برخاست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم مظلوم فلسطین حمایت بیشتری کرد و بر این پایه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار