امام جمعه موقت سمنان:

درستی پیش‌بینی فروپاشی اسرائیل، قدرت ایران را اثبات می‌کند

سمنان (پانا) - امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مواضع ایران در حمایت از فلسطین برتری قدرت رهبران اسلامی ایران در گذشته و حال را اثبات می‌کند، گفت رژیم صهیونیستی، با توجه به موضع‌گیری‌های کشور مسلمان و مشکلات داخلی خود، در هیچ زمانی تا این حد دچار فلاکت نشده بود.

کد مطلب: ۱۳۶۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
درستی پیش‌بینی فروپاشی اسرائیل، قدرت ایران را اثبات می‌کند

حجت‌الاسلام محمدعلی قدس پور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با عنوان این مطلب که زیبایی شب قدر با زیبایی حرکت امروز مردم در راهپیمایی روز قدس درآمیخته شد و زیبایی شکوهمندی به خود گرفت، افزود: مردم مومن امسال، دیشب ندای «الغوث الغوث» را با خداوند زمزمه کردند و امروز در صحنه جهانی برای آزادی قدس شریف حضور یافتند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل آمده بود تمام نقشه‌های آمریکا را پیاده کند و بهترین سرمایه‌گذاری آمریکا در منطقه بود تا از منافع آن در خاورمیانه دفاع کند، تاکید کرد: اکنون صهیونیسم به فلاکتی افتاده که از درون دچار مساله شده و راهپیمایی روز قدس باعث تضعیف بیشتر این رژیم است.

امام جمعه موقت سمنان درباره تاثیر راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور مسلمانان نشانه هوشیاری آنان نسبت به آرمانی پایدار در جهان اسلام است. اکنون رژیم صهیونیستی از هرگونه فعالیت نظامی در جبهه مقاومت هراس دارد و منطق رهبر معظم انقلاب در تداوم مقاومت پاسخ داد و صهیونیست‌ها بیشتر از هر زمانی در هراس هستند.

حجت‌الاسلام قدس پور، با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب درباره نابودی زودتر از پیش رژیم صهیونیستی، گفت: رهبر معظم انقلاب پیش از این نیز فرموده بودند هزینه مقاومت بیشتر از تسلیم شدن است و این نشانه حکمت رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به تحلیل برخی تحلیلگران غربی با این پرسش که در جهان پنج جمهوری اسلامی داریم، گفت: چرا فقط نظام استکبار از جمهوری ایران اسلامی هراس دارد، غربی‌ها خود پاسخ می‌گویند، زیرا جمهوری اسلامی رهبری دارد که بر اساس مبانی اهل بیت(ع) استوار است و راهکار‌های حل مشکلات در آن کشور تنها با پیروی از این رهبر در زمان غیبت ارائه طریق می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه به خط و نشان کشیدن برخی علیه ایران اسلامی در جریان فتنه اخیر که مدعی بودند کار نظام اسلامی تمام است، افزود: عده‌ای داشتند احمقانه رییس جمهور و شورا برای بعد از شکست نظام اسلامی تعیین می‌کردند، در حالی که نیرو و اداره خداوند را درنظر نگرفتند.

حجت‌الاسلام قدس پور با اشاره به مطلب روزنامه گاردین مبنی بر اینکه آمریکا ثروتمندترین کشور جهان است، ولی از پس تامین آب آشامیدنی سالم برنمی‌آید، تاکید کرد: اکنون در شرایطی قرارداریم که اروپا به دنبال کم کردن وابستگی خود به دلار آمریکا است، ۱۵ کشور دیگر مانند ایران، برزیل، چین و هند نیز به دنبال کم کردن وابستگی اقتصاد خود به دلار هستند.

وی با اشاره به برخی تحلیل‌های مسئولان اروپایی درباره آمریکا مبنی بر اینکه آمریکا ثابت کرده که متحد نمی‌خواهد، گفت: حتی آلمان به دنبال خارج‌کردن سربازان آمریکایی از این کشور است، زیرا فروپاشی تک‌قطبی بودن آمریکا آغاز شده است.

امام جمعه موقت سمنان به رویداد‌های چهارماه گذشته در ایران اشاره و اضافه کرد: برخی انقلابی‌ها حتی نگران کشور بودند، در حالیکه این مسائل از نظر یکی از مدیران شبکه‌های معاند یک «سیرک سیاسی» بیش نبود، اکنون می‌گویند کاش اصلا وارد این عرصه نمی‌شدند، چرا که همه چیزش از ابتدا نادرست بود و عده‌ای اهداف خود را دنبال می‌کردند.

حجت‌الاسلام قدس پور ابراز داشت: با وجود نارضایتی‌های گسترده در کشور‌های غربی مانند فرانسه، باید گفت هیبت تمدن غربی در حال فروریختن است و رئیس جمهور فرانسه برای دیدار با سران کشور چین التماس می‌کنند.

خطیب جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود، ضرورت توجه مسئولان به اقتصاد و معیشت مردم را یادآوری کرد و تهیه و تدوین نقشه امید ایرانیان را برای تحول در زندگی مردم بخصوص جوانان خواستار شد.

توجه به قابلیت‌های فعالیت‌های دانش بنیان بخصوص در فضای مجازی و حفظ فرهنگ حجاب و عفاف در مقابل هجمه‌های کنونی موضوع های دیگری بودند که امام جمعه موقت سمنان مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار