حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس پر شور و آگاهانه بود

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار سمنان در پیامی، از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس پر شور و آگاهانه بود

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور سرشار از آگاهی و پرشور شما مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان سمنان در راهپیمایی بزرگ یوم الله جهانی قدس، گواهی روشن و سندی گویا از هوشیاری، بصیرت و همراهی ملت غیور ایران اسلامی با مردم رنج کشیده و مظلوم فلسطین است.

مردم مومن، انقلابی و روزه دار استان سمنان پس از راز و نیاز خالصانه با خداوند سبحان در فرصت ناب شب قدر، بار دیگر با حضور گسترده و پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و حمایت قاطع از منویّات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، دیگر بار در تاریخ پر افتخار خود نگاشتند که ملت قهرمان و آزادی خواه ایران اسلامی همواره مدافع راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین و تمامی ستم دیدگان عالم خواهد ماند.

بر این باوریم که پیام راهپیمایی بزرگ امروز مردم ایران اسلامی و استان سمنان برای تمام دنیا آن بود که قدس شریف متعلق به تمام مسلمانان و آزادی خواهان عالم بوده و هیچ گاه اجازه نخواهند داد پاره تن اسلام بواسطه‌ی ترفند‌ها و نیرنگ‌های اجانب و تحت هر عنوان و توافقی از پیکره‌ی جهان اسلام جدا شود.

اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم مومن و انقلابی، از تمامی اقشار مختلف استان سمنان که عبادت در این ماه مبارک را با برائت از آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و دفاع و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین تکمیل نموده و با شور و نشاط، بالندگی و حماسه و امیدآفرینی در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۲ شرکت نمودید، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمائیم.

به امید سربلندی، عزت و اقتدار امت اسلامی و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی

مرتضی مطیعی

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

سید محمد شاهچراغی

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری

سید محمدرضا هاشمی

استاندار سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار