رئیس سازمان بسیج فرهنگیان تهران بزرگ:

راهپیمایی روز قدس نشان از فرهنگ عمیق ملت ایران است

تهران(پانا)- سرهنگ محسن پیرولی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان تهران بزرگ با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشان از فرهنگ عمیق ملت ایران است بر اینکه امروز بیشتر از همیشه، به آزادی قدس شریف و بیت المقدس نزدیک هستیم، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس نشان از فرهنگ عمیق ملت ایران است

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی» در سراسر کشور آغاز شد و به این واسطه فرهنگ مردم شریف ایران هرساله قوی تر از سال قبل اثبات می شود.

سرهنگ پاسدار محسن پیرولی؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان تهران بزرگ در گفت و گو با پانا گفت: امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود، همان روزی که چهل و چهار سال پیش، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آن را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند، امروز تمام مسلمانان جهان یکپارچه بلند شدند و فریاد الله اکبر و مرگ بر ظالم سر دادند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشان از فرهنگ عمیق ملت ایران است افزود: امروز ایستادگی و مقاومت اسلامی شکل گرفته در کرانۀ باختری رود اردن همراه با بپاخواستن جوانان مؤمن و با انگیزۀ بالا و تجهیز جوانان آن به سلاح ؛ شکل معادلات را در سرزمین های اشغالی به نفع جریان مقاومت و ملت قهرمان فلسطین تغییر اساسی داده و این در حالی است که همان قدر که آینده برای صهیونیست‌ها، بسیار تیره و تار است، امروز بیشتر از همیشه، به آزادی قدس شریف و بیت المقدس نزدیک هستیم.

وی بیان کرد: حضور باشکوه مردم عزیز ایران در کنار مقاومت‌هایی که در فلسطین رخ می‌دهد، طلیعه نابودی اسرائیل را نشان می‌دهد. در سراسر جهان امروز یکپارچه ندای حمایت از مظلوم سر داده می‌شود و این سنت خداست که مظلومین پیروز خواهند شد.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار