امام جمعه شهرستان قرچک:

امروز همه‌ جبهه‌‌های حق علیه باطل یک جبهه است

قرچک(پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک روز قدس را روز دفاع از حق و دفاع از مظلوم دانست و هدف آن را آزاد‌سازی عزت، شرف و آرمان یک ملت خواند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
امروز همه‌ جبهه‌‌های حق علیه باطل یک جبهه است

حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار کرد: روز قدس، روز دفاع از حق و دفاع از مظلوم است، هدف آزادسازی یک سرزمین نیست بلکه آزاد سازی عزت، شرف و آرمان یک ملت است.

وی در ادامه با بیان اینکه غزه یک سرزمین بیگانه نسبت به مسلمانان نیست بلکه مرز حیثیت و آبروی دنیای اسلام است بیان کرد: امروز همه جبهه‌های حق علیه باطل یک جبهه است ، لبنان، سوریه،عراق، افغانستان، بحرین، یمن وفلسطین یک جبهه است و نام این جبهه، جبهه‌ی مقاومت است.

امام جمعه شهرستان قرچک در ادامه افزود: ما در شهرستان افتخار داریم، دو شهید والامقام برای آزادسازی قدس تقدیم اسلام کردیم، شهید مجاهد و مخلص جبهه‌ی مبارزه با اسرائیل در دوران آغازین مبارزه شهید خداداد غفاری ملکی و شهید جبهه‌ی مبارزه با اسرائیل در این زمان سرنوشت ساز، شهید میلاد حیدری هستند.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد : بیش از ۱۶سال تلاش کردند که این فریاد خاموش شود ولی رهبر الهی صادق ما فرمودند: فلسطین زنده است و آزاد خواهد شد و اسرائیل بزودی از صحنه روزگار محو خواهد شد ، مرگ بر اسرائیل امروز جهانی شده است.

خبرنگار: علی مفتخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار