در بیانیه فرهنگیان شهر تهران عنوان شد:

فرهنگیان شهر تهران با حضور در راهپیمایی روز قدس سهم خود را در این روز سرنوشت‌ساز ادا می‌کنند

تهران (پانا) - جامعه فرهنگیان شهر تهران به‌مناسبت روز جهانی قدس و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان شهر تهران با حضور در راهپیمایی روز قدس سهم خود را در این روز سرنوشت‌ساز ادا می‌کنند

متن بیانیه به این شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، به نام روز قدس و حمایت ازمردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است.این اقدام هوشمندانه موجب شده تا مردم ستمدیده فلسطین فراموش نشده و هرساله مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حمایت از این ملت مظلوم و قدس شریف، اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشند.

روز قدس، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است. قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان اهمیت بسزایی دارد، که می توان از آن به عنوان بارزترین ویژگی و مهم ترین عامل وحدت بخش میان مسلمانان سراسر دنیا نام برد.

جامعه فرهنگیان و معلمان فرهیخته شهر تهران نیز بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، این پیام را فریاد خواهد زد که ما در جمهوری اسلامی مساله فلسطین برایمان یک مساله تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مساله عقیده است، مساله دل است، مساله ایمان است.

از آنجا که امسال استکبار جهانی با جنگ ترکیبی و شناختی و هدف قراردادن نهادهای انقلابی و اقتصاد کشور، خصومت و کینه توزی خود را بیش از پیش آشکار کرده است، فرهنگیان و معلمان معزز شهر تهران نیز ضمن محکومیت مجدد این اقدامات خصمانه، اعلام می دارد به همراه خیل عظیم دانش آموزان، و ملت شریف و غیور پایتخت، با درک شرایط حساس امروز فلسطین مظلوم اما قهرمان، با تمسک به سیره مولی الموحدین، حضرت امیرالمومنین علی(علیه السلام) و اهل بیت عصمت و طهارت که همواره با نفی زور و استکبار، دوستدار کرامت و آزادگی انسان ها بوده اند، با حضور یکپارچه و پر شور خود در این راهپیمایی پیام وحدت، انسجام و دفاع را دوشادوش مردم شهید پرور و عزتمند ایران اسلامی به سرتاسر جهان فریاد می زنند و تا اعاده این حق پایمال شده، در کنار مردم مظلوم فلسطین و تمام ملت های رنجدیده دنیا خواهند ایستاد.

در همین راستا، فرهنگیان معزز در کنار سایر اقشار و ملت سلحشور ایران اسلامی و مسلمین و آزادگان جهان، با زبان روزه، ضمن اعلام بیعت با آرمان های امام راحل که فرمودند: «قدس متعلق به مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری که همواره بر حقانیت و حقوق ملت مظلوم فلسطین تاکید می کنند، سهم خود را در این روز سرنوشت ساز ادا کرده و حق شرکت در راهپیمایی روز قدس را به جا می آورند.

با استعانت از درگاه خداوند منان، زیر پرچم ولایت، تا آزادی قدس شریف و تا ظهور خورشید ولایت عظمی، حضرت بقیه الله الاعظم یاور مظلومان و دشمن ظالمان؛ بوده، هستیم و خواهیم بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار