بیانیه مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان البرز استان قزوین به‌مناسبت روز قدس

قزوین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز در استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از جامعه فرهنگی شهرستان اعم از کارکنان اداری، مدیران و معلمان مدارس و دانش‌آموزان دعوت کرد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با سایر مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان البرز استان قزوین به‌مناسبت روز قدس

متن این بیانیه بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یکی از مهمترین و ماندگارترین یادگاران رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده فلسطین است.

امروزه جهان اسلام به ویژه کشورهای خاورمیانه شاهد دسیسه های رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست های غلط کشورهای منطقه و مرتجع عربی و جریان های تروریستی تکفیری است که باعث به خاک و خون کشیده شدن انسان های بی گناه شده است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در حمایت از همه مردم مظلوم و ستمدیده در سراسر جهان است.

ما فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان البرز در روز جهانی قدس، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور و همگام با مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان با مشت های گره کرده، ندای الله اکبر سر داده و آزادی قدس شریف را سر خواهیم داد و بدین وسیله از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌ داران شهرستان البرز دعوت می‌نمائیم با حضور شکوهمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار