دعوت رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین برای حضور در راهپیمایی روز قدس

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین ‌در پیامی از مدیران، مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز استان قزوین می‌خواهد که با الهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری، با درک شرایط حساس فعلی، با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دعوت رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین برای حضور در راهپیمایی روز قدس

متن پیام زهرا دانسفهانی به این شرح است.

باسمه تعالی

امروز قلب جهان اسلام در بیت المقدس می‌تپد. استکبار جهانی و صهیونیسم، سالهاست که قلب عالم اسلام را در دستان آلوده به جنایاتشان می فشارند. ولی با وجود تمام توطئه ها و تهدیدهای مذبوحانه، به دلیل استقامت و رشادت جبهه مقاومت در منطقه، تاکنون نتوانسته اند آن را از تپش بازدارند.

در شرایطی که رژیم اشغالگر اسرائیل با شهرک سازی در اراضی فلسطینیان و محدوده قدس، تلاش می‌کند تا هویت قبله اول مسلمانان را تغییر و حاکمیت خود را در این سرزمین استحکام بخشد، راهپیمایی باشکوه و جهانی مسلمانان غیور و مردم آزاده سایر ادیان در روز قدس، این نقشه شوم را باطل و هویت اصلی فلسطین را به رخ جهانیان می کشد.

امروز همان قدر که به عظمت قدس و اسلام و مسلمین اضافه شده، آمریکا و اسرائیل و انگلیس در افکار عمومی جهان، منفورتر گردیده اند. مردم کشورهای مختلف جهان، امروز با ناسزا و اعتراض از رؤسای جمهور آمریکا و مقامات اسرائیل و انگلیس استقبال می کنند.

جنایات متعدد آمریکا علیه شهروندان خود و مردم بی‌گناه در سراسر دنیا و فجایع اسرائیل در فلسطین و لبنان نمایش مضحکی از حقوق بشر غربی در جهان است.

امروز که سردمداران طاغوت و رؤسای قبایل خودفروخته و وابسته به استکبار و صهیونیسم، پایه های حکومت خویش را در منطقه متزلزل می‌بینند، برای حفظ حاکمیت ظالمانه خود، با رژیم غاصب و کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل طرح دوستی بسته و با تروریسم دولتی همراه گشته و از تروریسم تکفیری حمایت می‌کنند تا اسلام آمریکایی را در منطقه تثبیت نمایند.

اما غافلند از اینکه ظلم، پایدار نخواهد ماند و جبهه مقاومت، همانگونه که اذناب مزدورشان مانند داعش و گروهک های تکفیری را در منطقه به اضمحلال کشاند، در آینده ای نزدیک، حاکمان طاغوت و استکبار را نیز از صفحه گیتی محو خواهد کرد.

سازمان دانش آموزی استان قزوین از مدیران، مربیان و دانش آموزان پیشتاز و از نمایندگان مجلس دانش آموزی، شورای دانش آموزی مدارس پیشتاز استان قزوین می خواهد که با الهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری، با درک شرایط حساس فعلی، با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس باایستادگی انقلابی خود در روز قدس و دفاع از آرمان فلسطین نشان دهند که با دفاع منطقی از دستاوردهای انقلاب، مبارزه با دشمن کودک‌کش و تفرقه افکن صهیونیسم غاصب را فراموش نخواهند کرد و همچنان یاریگر مظلوم در اقصی نقاط جهان خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار