پیام سازمان بسیج فرهنگیان خراسان‌رضوی به مناسبت روز قدس

مشهد (پانا) - سازمان بسیج فرهنگیان خراسان‌رضوی، در پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشته و خواستار حضور گسترده عموم فرهنگیان استان خراسان‌رضوی در راهپیمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام سازمان بسیج فرهنگیان خراسان‌رضوی به مناسبت روز قدس

«بسم الله الرحمن الرحیم

طبق گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، روز قدس یکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است.
تجلی وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان در ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ضرورتی است که همواره مورد تأکید حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
خانه عنکبوتی اسرائیل، سست‌تر از گذشته رو به ویرانی می‌رود و صدای شکسته‌شدن پایه‌های بناشده بر خون مظلومان آن رژیم شنیده می‌شود که نشانه‌های آن، این روزها به وضوح در خیابان‌های اسرائیل غاصب دیده می‌شود و از سویی دیگر قرابت روز افزون کشورهای منطقه، اهتمام به رفع اختلافات گذشته، هم‌افزایی و همراهی در عرصه‌های گوناگون موجی از ناامیدی و سرخوردگی را برای اربابان استعمارگر آمریکایی و اروپایی ایجاد کرده است.
ما فرهنگیان بسیجی استان خراسان رضوی، به پیروی از امامین انقلاب، روز جهانی قدس را گرامی داشته و ضمن تمجید از مکتب سردار رشید اسلام شهید سلیمانی، استقامت مردان میدان مقاومت را ارج نهاده و از عموم فرهنگیان شریف و فرهیخته استان می‌خواهیم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و از قبله اول مسلمین دفاع کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار